Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 15 januari 2011

Wild Orchid Challenges nr 14

Hallo allemaal, vandaag toch nog een kaartje gemaakt voor de http://wildorchidchallenge.blogspot.com/ . Ik doe hier aan mee, omdat ik de uitdaging leuk vindt en je doet enorme leuke ideeën op. Ik heb de Lily of the Valley stempel ingekleurd met 4 verschillende kleuren blauw van de copics en 3 verschillende kleuren groen. Nu hoop ik dat het me lukt om de foto op hun blog te krijgen LOL.

Vandaag kreeg ik bij de post de nieuwe bloemen van wild orchid en ze zijn weer prachtig, hele mooie kleuren zitten er tussen, ik ga morgen vast een kaart posten met de nieuwe bloemen.
Binnen een week heb je hun pakketje in huis.

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst en de hartelijke groetjes Tinie

31 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Super leuk kaartje! Prachtige kleuren!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wauuuw wat is hij mooi en succes met de
challenge

gr hetty

Adrie van Rooten zei

Hij is heel mooi geworden Tinie , de kleuren matchen perfect. Mooi zijn de bloemen van Wildorchid he , ik ben ook enorm liefhebber.
Succes met je challenge.
Groetjes Adrie

Ank zei

Wat een schitterende kaart Tinie en dit afdrukje vind ik geweldig :-)

Frosien zei

Hele mooie kaart, Tinie, ook een mooie achtergrond erbij. groetjes Frosien

gré zei

wat een schitterend mooi kaartje
mooi van kleur

groetjes gré

heidy zei

Geweldig leuk kaartje is het geworden!!!
Groetjes Heidy

Kristel zei

Ook al zo'n super mooie kaart Tinie! Prachtig!
Groeten Kristel

Neline zei

prachtige kaart Tinie! heel mooi papier en super lief stempeltje, en ja...wild orchid....heel verslavend om daar te bestellen.
groetjes
Neline

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje tinie, hele mooie zachte kleuren.

groetjes karin

Margreet zei

wat een prachtig kaartje Tinie....mooie kleurencombinatie en details....het afdrukje is ook heel mooi gekleurd!
xxx Margreet

Mandy's Magnolia cards zei

erg leuk kaartje!
groetjes, Mandy

Marijke en Chantal zei

Weer zo'n schattig kaartje. Lief al die bloemetjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Geertje zei

Wat weer een prachtige kaart Tinie.
Leuke stempel en mooie kleurtjes.

Groetjes Geertje,

anita01 zei

Ben er helemaal weg van, wat een lieffie,

Warme groetjes,
Anita

Marleen zei

ik vind dit echt een leuk kaartje!!
Succes met plaatsen en de challenge!

Gr Marleen

justine zei

Heel mooi kaartje!
Schattige stempeltje!
Groetjes Justine

Marian de Maijer zei

Een prachtige kaart en een hele leuke stempel
Groetjes Marian

jaimie zei

Hallo Tinie,

Schitterende kaart !

groetjes, Jaimie

nancy zei

Tinie,

Jouw kaartjes zijn altijd om van te watertanden. Mooi stempeltje.

Groeten, Nancy

Patricia zei

Heel mooi kaartje Tinie. Prachtige lieve kleurtjes en vol met leuke details,
Het kantje vind ik ook erg mooi. Fijne dag, groetjes Patricia

greet zei

Wat een supermooie kaart! Mooie kleuren en veel mooie details.

Groetjes Greet

Margo zei

Wauwwwww die is mooi !

groetjes, Margo.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren van papier.

Groetjes Astrid.

Sandra's scrapsels zei

Wat een superrrr mooie kaart is dit Tinie!! Ik ben er weg van!

Groetjes, Sandra

miriam zei

Prachtige kaart tinie

gr miriam

stempelfreaks zei

Wat een super leuke kaart!

Groetjes Larissa & Astrid

fluwelenvoetjes zei

Wat een prachtige kaart weer Tinie! Met jouw inspiratie zit 't wel goed, de ene na de andere mooie kaart rolt uit je handen ;)
groetjes, Anita

Kaatje zei

prachtig kaartje in blauw/groen!!

groetjes,
Annika

lenny zei

Super mooi kaartje Tinie
mooi papier en kleurtjes en gaaf stempeltje
groetjes lenny

Yvonne zei

Wauw ben er erg weg van.Lieve groet Yvon