Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 22 januari 2011

Wild Orchid Challenges nr 15 Lets get sentimental

Hallo allemaal, vandaag een kaartje gemaakt voor de challenges nr 15 http://wildorchidchallenge.blogspot.com/ met als thema: Lets get sentimental.
Ik vond deze Tilda daar wel geschikt voor. Ingekleurd met de copic's en natuurlijk weer bloemen gebruikt van Wild Orchid. Deze Tilda is uit de nieuwste collectie.

Bedankt voor jullie reacties en het bekijken van mijn blog!

Allemaal een heel fijn weekend toegewenst.

Groetjes Tinie

31 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Wat een schattig kaartje heel lief stempeltje en zo mooi van kleur en super mooi papier
Groetjes Tineke

Neline zei

wat een schattig kaartje zeg! lief stempeltje en wat een leuk papier.
groetjes
Neline

Frosien zei

Weer een prachtige kaart, en wat een leuk stempeltje is dit, Mooi gemaakt hoor! Groetjes Frosien

nicolet zei

Oooh wat een lief schatje is dit geworden Tinie!
Groetjes Nicolet

Natasja Vink zei

Wat een schatje

Patricia zei

Wauw Tinie, jij bent goed op dreef zeg, weer zo'n prachtige kaart. Geweldige kleuren, helemaal mijn ding en hij is weer zo leuk aangekleed, heel mooi. Groetjes Patricia

Sanne zei

Wat een schatje! Succes met de challenge!

Liefs Sanne

KarinsArtScrap zei

heel leuk kaartje tinie.
mooi papier en leuke kleuren.

groetjes karin

lenny zei

Hallo Tinie
wat een super mooi kaartje met geweldige kleurtjes toppieee
groetjes lenny

Liesbeth zei

Wat een schatje is het geworden Tinie.
Leuk zo in dat lichte blauw.
gr. Liesbeth

Hetty zei

Wat een schattig kaartje en die kleurtjes
vind ik super mooi en succes met de challenge

gr hetty

heidy zei

Oh wat een schattig stempeltje en wat een mooie kaart!
Nog een fijn weekend,
Groetjes Heidy

Sandra1968 zei

Ik vind het een hele mooie kaart!

Jolanda Cuper zei

Hallo Tinie,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt!
Schitterende kleuren!
Groetjes Jolanda.

martina's kaartjes zei

wow, wat supermooi !! prachtige kaart
groetjes, martina
x

Joke de Wit zei

Wat een leuk kaartje is het geworden het stempeltje vind ik erg mooi. Groetjes Joke

jaimie zei

Hallo Tinie,

Het kaarten maken, gaat je echt goed af hoor Tinie,
ze zijn stuk voor stuk steeds prachtig!!

groetjes, Jaimie

Marian de Maijer zei

Je kaart is prachtig
Groetjes Marian

stempelfreaks zei

wat een schatje heb je weer gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

Tinie zei

Hoi Tinie
Alweer zo’n prachtige kaart gemaakt!!
Waar haal je de tijd vandaan? Ik kom alleen maar tijd tekort!
groetjes Tinie

Liefs Ineke zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

Mijn complimenten hoor.

Groetjes van Ineke

Marleen zei

wat een lieffie en wat een mooie vlinder!!
gr Marleen

Janny zei

Bedankt voor het leuke berichtje op mijn blog.
Ik vind dit een erg lief kaartje en de kleuren vind ik ook erg mooi.
Groetjes Janny

diana zei

wat een mooi kaartje, en wat zijn die nieuwe stempels toch mooi.
ook prachtig gekleurd
groetjes diana

Cards by Jol zei

ziet er weer rachtig uit, mooi papier, ik ben gek op de kleurencombi bruin/blauw.

groetjes jolande

Lia zei

Prachtige kaart en wat heb je mooie kleuren gebruikt.

groetjes Lia

justine zei

Wat een mooi kaartje!
Groetjes Justine

Adrina zei

Oh ja, echt een schattig kaartje en mooie kleuren!!

Christa zei

Hoi Tinie , wat een allerschattigst kaartje ! Die Tilda is zooooooooo lief. En bruin met blauw blijf ik schitterend vinden. Creatieve groetjes van Christa.

Alma zei

Hey Tinie, your card is so cute! I love your soft colouring! Hugs from Germany, Alma

fluwelenvoetjes zei

Deze kleurencombi is zo mooi! En je kaartje is schitterend!
groetjes, Anita