Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

donderdag 12 januari 2012

Van Harte kaartje en blog doet raar, installeer Google Chrome!!

Hallo allemaal, vandaag weer een kaartje met veel bloemen:) Tilda is ingekleurd met de copics, papier van Maja Design en de randen zijn bewerkt met Weathered Wood.
Het valt mij op dat blog wel weer raar doet, bij sommigen van jullie kan ik niet een reactie achterlaten via de pc, wel via de Ipad en als ik iets wil toevoegen, lukt het ook niet, hebben jullie daar ook last van?

Arjette super bedankt voor de tip, ik heb Google Chrome geinstalleerd en hopa, hij werkt perfect, ik heb opeens ook weer mijn volgers in beeld, die waren maanden niet op de pc te vinden!!! En inderdaad Arjette, het werkt veel sneller!

Iedereen weer heel erg bedankt voor het langskomen en voor de super leuke berichten!!!

Groetjes Tinie

ik doe met deze kaart mee met de volgende challenges:
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/01/week-40anything-goes.html
http://simplymagnolia.blogspot.com/2012/01/celebrate-challenge.html

23 opmerkingen:

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, mooi zo in het blauw en de rode accenten in je afdrukje.

groetjes jolande

Frosien zei

Ook deze is weer prachtig, leuke stempel hoor, hij ligt ook nog bij mij in de kast, dus je ziet hem bij mij ook eens langs komen. Groetjes frosien

Anita zei

Terug naar blauw zie ik ;)Prachtig kaartje, met veel details! Een beeetje shabby chic :)
groetjes, Anita

heidy zei

Prachtig kaartje Tinie!
Groetjes Heidy

Babette zei

Wat een schitterend kaartje Tinie en mooi ingekleurd.
Groetjes Babette

Martha zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Martha zei

Hee Tinie,
Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt!! Super!
Ik ga je even mailen over het bloggen, want het gaat bij mij ook niet goed!
Groetjes,
Martha

Neline zei

oohh...wat een bjoetie weer! Ik vind 'm prachtig en heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

arjette zei

Hoi hoi,

wat een geweldig mooi kaartje weer zeg!!!!
Ik had ook problemen met blogger, kon geen reacties achterlaten maar heb nu google chrome gedownload en nu lukt het weer wel, schijnt een probleem te zijn met internet explorer.... en google chrome is nog eens vele male sneller ook dus.... werkt super!!!

groetjes Arjette.

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje, ik heb nog geen
problemen met bloggen

gr hetty

JOKE zei

Nou dacht ik toch dat ik op je vorige kaart gereageerd had maar ik zie het niet terug...en dat terwijl ik hem zó leuk vond...
Maar deze is ook weer prachtig ook al is hij toch weer blauw ;-))
Het is en blijft dan ook een mooie kleur!!!!
Liefs Joke

Heleen zei

Hoi Tinie,
Wat een geweldig mooie kaart is dit ook weer! Prachtige kleuren.
Ik gebruik al meer dan een jaar google chrome en heb nooit problemen. Super browser vind ik het.

Groetjes, Heleen

sjouks kaarten zei

Fijn om te lezen dat je blog weer normaal doet!
Vervelende problemen zeg!
Je kaartje is weer prachtig!
Groetjes Sjoukje

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Mooi gekleurd.
groetjes,

Marijke en Chantal zei

Had ook problemen met blogger grrrr, maar gelukkig is het nu opgelost. Schitterende kaart heb je weer gemaakt Tinie!

Groetjes, Marijke en Chantal

creacora zei

hoi Tinie nee nog geen last van dat bloggedoe ,
Je kaart is prachtig meis ! mooi gekleurd weer !!

Groetjes Cora

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart! Ik heb die tip van Arjette ook gekregen en dat is werkelijk geweldig!
Groetjes Jolanda.

*mieke* zei

Hij is fantastisch Tinie!!! Dikke tien hoor...
Groetjes Mieke

inge zei

Een schitterende kaart Tinie, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Gea zei

prachtig!
groetjes gea

Lins zei

Wat een schatje Tinie, zo'n mooi papier en dat Tilda'tje is weer zo mooi ingekleurd.
Ik gebruik google chrome ook al een tijdje en het verschil in kwaliteit mag er zijn he.

Fijn dat je meedoet met de challenge bij simply magnolia :)

Groetjes en heel leuk weekend,

Lins x

Chantal zei

Geweldige kleurencombinatie zeg! Ik vind hem helemaal super zo!
Groetjes,
Chantal

Kim zei

Oh my goodness this is gorgeous! What an adorable and beautiful Tilda card! She's lovely!!! Thanks so much for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim