Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 7 februari 2012

Valentijnskaartje Tilda with daisy

Hallo allemaal, vandaag nog een keer een valentijnskaartje maar nu in de kleur blauw. Ik heb Tilda ingekleurd met de copics B99-97-95-93-91 en het lint heb ik ingekleurd met de B93, zodat je mooi een éénheid krijgt.
Het papier is van Bo Bunny en de bloemen, parels en lint van Wild Orchid.

Ook zag ik dat ik weer een aantal nieuwe volgers heb, heel erg welkom en jullie allemaal weer bedankt voor het langskomen en voor jullie super leuke reacties!!!

Groetjes Tinie

met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

50 opmerkingen:

Brenda zei

wat een mooie kleurtjes, echt weer een super mooi kaartje, Tinie!
Lieve groetjes Brenda

Jolanda zei

hoi Tinie,
kaartjes met BB papier vind ik altijd al mooi, maar deze kaart is schitterend! wat kleur je toch fantastisch:0) het is een mooi geheel geworden!!
grtz Jolanda

Miranda de Groot zei

Wat een mooi geheel zo. Prachtig dat blauw.
Groetjes Miranda

Cards by Jol zei

wauw, prachtig kaartje, mooi in deze blauwe tinten.

groetjes jolande

Ditta zei

Mooie kaart, Bo Bunny papier is ook een van mijn favorieten!
Liefs Ditta

Marian zei

Prachtige blauwe kaart en weer mooi ingekleurd
Groetjes

Jane Hermsen zei

Hoi Tinie, ook deze is weer prachtig en ben jaloers op je inkleuren!

groetjes Jane

Gea zei

prachtige kaart, en erg mooi gekleurd! Tilda spat van het papier
Groetjes Gea

Jolara zei

prachtig ! Liefs joyce

Neline zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi van kleur!
groetjes
Neline

Marie-Elise zei

Leuk! Een valentijnskaartje kan dus ook heel goed in het blauw... leuk om te onthouden :D

Groetjes, Marie-Elise

lenny zei

Wat een prachtig kaartje weer Tinie
mooiiiiii ook zo die kleur super
gr lenny

GerJanne zei

Ha Tinie,

deze is ook erg leuk! Kun je het verschil zien. Ik vind blauwe kaartjes toch altijd wat killer aandoen dan rood/roze kaartjes.
Maar dat doet niets af aan de schoonheid van de kaart, hoor!
Groetjes,

GerJanne

Fieneke zei

Mooie kleuren, gaaf kaartje.
Groetjes Fieneke

Liesbeth zei

Prachtig gemaakt weer Tinie, mooi zo die verschillende blauwtinten.
gr. Liesbeth

Joke de Wit zei

Hij is weer mooooi! en dat inkleuren om jaloers op teworden prachtig.Groetjes Joke

Marianne zei

Je kaartje is beeldschoon geworden.
Groetjes Marianne

Heleen zei

Ohhh wat is die super mooi ingekleurd! En wat is dat papier van bobunny toch mooi he, ik ben er ook helemaal weg van. Wat grappig trouwens dat je het lint ook ingekleurd hebt. Ik had daar nog nooit van gehoord dat dat gedaan werd. Ik zal het ook eens proberen.

Prachtige kaart Tinie.

Groetjes, Heleen

KarinsArtScrap zei

ooooo die heb je weer heel mooie gemaakt tinie.
heel mooi met die kleuren blauw.


groetjes karin

Margreet zei

Owwwww wat een mooi blauw kaartje Tinie....en wat een prachtig kleurwerk!!!...leuke details ook!
xxx Margreet

Marijke en Chantal zei

Leuk om eens een blauw getint valentijns kaartje te zien, weer eens wat anders dan rood/roze. Leuk en mooi geheel!!

Groetjes, Marijke en Chantal

martina's kaartjes zei

een heel erg leuke kaart ! helemaal lekker winters en geslaagd
grtjs, martina
x

miriam zei

Hele mooie kaart en wat mooi ingekleurd zeg
gr mriiam

Margo zei

Wat een schatje !
Liefs
Margo

JOKE zei

Wat een schitterende kaart en wat een prachtige kleuren!!!
Echt heel bijzonder....
Liefs Joke

Irma zei

Wat een super leif kaartje heb je gemaakt Tinie , echt heel erg leuk en weer eens wat anders dan al het roze en rood.
Groetjes Irma

marja zei

Wat een schitterend kaartje, wauw! De kleur is schutterend.

Lieve groetjes Marja.

Hanny zei

Wauww Tinie alweer zo'n prachtige kaart. Heel mooi zo dat lint in dezelfde kleur.

Groetjes Hanny.

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Mooi gekleurd.
groetjes,

heidy zei

Prachtig kaartje Tinie!
Groetjes Heidy

*mieke* zei

MOOI!!! Ik heb de B99 nog niet, maar ik zie zeker een reden om die te kopen:-) Mooie plooien Tinie!
Groetjes Mieke

Elly zei

Wat een mooie kaartje,en ze is prachtige ingekleurd!

Groetjes Elly

Babette zei

Wat een prachtig valentijns kaartje, heel mooi in deze kleur blauw is weer eens wat anders als rood en roze.
Groetjes Babette

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Tinie.
Echt schitterend.
Heel mooi je blauwe tinten.

Gr Leny Hempen

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat heb je dat prachtig ingekleurd! Hou erg van al de blauwtinten.

Christine zei

Tinie, dit is top! Zo mooi van kleur en je bent een kanjer in het kleuren, gewoon prachtig!
Liefs
Christine

Riet zei

Wowwww Tinie,wat is dit weer een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje en
zo super mooi ingekleurd

gr hetty

Tinie zei

Prachtig kaartje in een mooie kleur!! En wat heb je haar mooi ingekleurd!
groetjes Tinie

Saskia zei

Hoi,
Wat een schitterend kaartje is het weer geworden. Wat ziet het er mooi uit. Je bent helemaal in vorm met al die mooie kaarten.
Groetjes Saskia

Sandra zei

Wauw zeg mooi zo in het blauw en weer zo schitterend ingekleurd!!!
Groetjes Sandra

Helen zei

wat een prachtig kaartje; mooi in dat blauw.

Suze zei

Een hele mooie kaart Tinie, prachtig in al die blauw tinten, bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

Lieve groetjes Suze

Kim zei

Absolutely stunning Tinie! Your coloring is so beautiful! Thanks so much for joining us at WOCC and good luck with the drawing! :)
Hugs~ Kim

Joke zei

Het is een mooi kaartje tinie echt super mooi. Groetjes joke

Annerieke zei

Ik bedacht me net waarom ik roze en rood gebruik voor Valentijn. Jij laat zien dat blauw ook heel goed kan, super leuke kaart!

gr Annerieke

Gonny zei

oooooooooooo Tinie
vind ze alle 2 weer supere hoor mooi van kleur
gr Gonny

Maia zei

Och zeg ik loop heel ver bij je achter...schaam schaam....ik heb net alle prachtige valentijnkaarten eens goed bewonderd, wat zijn ze toch schitterend!
Stuk voor stuk zo mooi gekleurd ook.
Leuk dat je er ook de kleuren bij zet, al heb ik van mijn dochter maar een allegaartje aan copics, toch ook eens proberen een keer.
Heb je nog een kleuradvies voor als we er meer aan willen schaffen want ze heeft eigenlijk van elke kleur maar 1 licht en 1 donkerdere kleur.
Fijne dag en maar duimen dat die elfstedentocht er ook van gaat komen!
Lieve groet Maia

Angélique zei

Ik sluit me aan bij alles wat mijn voorgangers hierboven hebben gezegd hihi.
Top!
Groetjes angelique

Pop's Cards zei

HI sweetie this is very pretty, thank you so much for joining us at Wild Orchid Crafts this time, hugs pops x