Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 5 februari 2012

Valentijnskaartje Tilda with heartchain

Hallo allemaal, ik kan er niets aan doen, maar ik ben de laatste weken ECHT verslaafd aan het maken van kaarten:) Super leuk natuurlijk. Daarom alweer een Valentijnskaartje ingekleurd met de copics en het papier is weer van Echo Park, verder Cheery Lynn stanzen gebruikt en de hartjes mochten natuurlijk niet ontbreken.

En dan gaan we hier allemaal duimen voor een Elfstedentocht, want dan gaan we met z'n allen naar Stiens, daar wonen onze zoon en schoondochter,  als je die tocht eenmaal hebt meegemaakt, dan smaakt dat zeker naar meer! Ik vind de spanning vooraf ook al helemaal prachtig.

Ik wens iedereen een heel goed begin van de nieuwe week toe en jullie weer ontzettend bedankt voor het langskomen en voor jullie super leuke berichten!!!

Groetjes Tinie




deze kaart doet mee met de volgende challenges:
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/2012/02/challenge-25.html
http://cheerylynndesigns.blogspot.com/2012/01/cheery-lynn-designs-challenge-13.html
http://stamptacularsundaychallenge.blogspot.com/2012/02/challenge-150-valentine-color-challenge.html
http://scrapenmore.blogspot.com/2012/02/februari.html
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/02/week-42-love-is.html
http://magnoliamaniachallenge.blogspot.com/2012/01/39-alles-geht-anything-goes.html

59 opmerkingen:

Angela zei

Schattig kaartje Tinie!!
Mooie kleurencombi!
xxAngela

*~Patries~* zei

super leuk kaartje hoor

bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia

martina's kaartjes zei

heel erg mooi kaartje ! super al die mooie en leuke details !
grtjs, martina
x

Joke de Wit zei

Hij is mooooi,schitterend gemaakt.Groetjes Joke

Elly zei

Dat vind ik niet erg dat jij verslaafd bent aan kaarten maken,want dan kan ik ze bekijken :-))).Vind deze prachtig,mooie kleuren en leuk zoals je de stansen gebruikt hebt.Spannend hé,er worden om ons heen allerlei toertochten georganiseerd,we wachten af...

Groetjes Elly

Marian zei

Prachtig kaart en mooie creaties erop
Spannend de elfsteden tocht !!!
groetjes

Hanneke zei

Hij is geweldig! Erg schattig met al dat roze en prachtig gekleurd ook!
Groetjes,
Hanneke

Miranda de Groot zei

Hij is echt prachtig.
Groetjes Miranda

Christine zei

Van mij mag jij gerust nog een beetje verslaafd blijven want het is prachtig!
Liefs
Christine

Hetty zei

Wat is het weer een prachtig kaartje en ik zal
duimen dat de elfstedentocht lekker doorgaat

gr hetty

marcelline zei

dat is niet erg ,verslaaf aan kaarten maken
het is winterweer ,dus lekker binnen en maar.....
het is een leuke kaart
veel liefs van marcelline

Helen zei

wat een prachtig kaartje weer.

arjette zei

Prachtig kaartje Tinie!!! Wat heb je de stempel mooi ingekleurd zeg, dat jurkje ziet er geweldig uit!!!!
Ik vind die kou maar niks.... geef mij maar een lekker warm zonnetje!!! Maar toch wens ik je veel plezier in Stiens mocht het doorgaan....

groetjes Arjette.

Sandra zei

Wauw zeg erg mooi, een echte valentijnskaart!!
Groetjes Sandra

Sandy Hulsart zei

Gorgeous card, wonderful design and great use of all the dies. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge blog.

Cards by Jol zei

gelukkig heb je een gezonde verslaving en kunnen wij ervan mee genieten.
Je kaart is weer prachtig.

groetjes jolande

heidy zei

Wat een schatje en gelukkig mogen we mee genieten van je verslaving hihi!
Bij mij komt het momenteel uit mijn tenen!
Groetjes Heidy

Jane Hermsen zei

Hoi Tinie, prachtig ingekleurd ook en een super leuke kaart.
groetjes Jane

Marianne zei

Heel mooi gedaan weer
groetjes Marianne

Frosien zei

Prachtige kaart Tiny, je hebt de gang er goed in, bij mij wil het even niet... Misschien ben ik ook wel in de ban van de elfstedentocht. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden. Ik zei vanmorgen nog, er word weer net zo lang gewacht totdat er een dooiaanval komt. En dan wat sneu voor degene die een kaart gekocht hebben. Woensdag vergaderen ze verder. Groetjes frosien

Ditta zei

Er zijn ergere verslavingen,toch? Dan
maar kaarten maken, en wat voor een mooie weer!
Voor diegene die van schaatsen houden, hoop ik dat de tocht der tochten door mag gaan, alleen ik ben er niet bij, mij te koud...
liefs Ditta.

Kianel zei

Gorgeous card!
Thanks for joining us at Cheery Lynn designs challenge this week!
Good Luck!
Love from France, Kianel.

KarinsArtScrap zei

weer een prachtige kaart tinie.
heel mooi afgewerkt en papier gebruikt.

groetjes karin

Ellen zei

Heerlijke verslaving toch?! Deze kaart is ook weer zo leuk, geweldig zoals je dat elke keer weer voor elkaar krijgt.
Ja, de Elfstendenkoorts woedt! Ik zal er zelf niet naar toe gaan, te ver, en druk wordt het toch wel. Maar voor de buis is het ook best leuk hoor :) Ik heb goede hoop!

groetjes, Ellen

Nicole zei

Je gaat inderdaad als een trein, haha!! Je kaarten van dit weekend zijn helemaal schitterend. Je bent al helemaal in de Valentine mood,;-). Prachtig ingekleurd en ik weet niet waar ik moet kijken, zoveel mooie details. Liefs, Nicole

Christina zei

Dat is weer een plaatje geworden Tinie!!
Groeten Kristel

Joke zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Groetjes joke

Hanny zei

Wat een schitterende kaart Tinie. Ook heel mooi gekleurd.

Groetjes Hanny.

Thea zei

Schitterende kaart Tinie! Het zou wat zijn als de tocht komt (wij schaatsen hem niet hoor, zijn geen lid. Mijn man fietst hem wel ieder jaar). Heel Nederland weer op z'n kop. Als de tocht komt nestel ik mij lekker voor de TV. Met z'n allen duimen zou ik zeggen.

Fijne week!
Liefs Thea

Karin zei

Wat een lief kaartje! Prachtig ingekleurd.

mariska zei

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn kaartje.
En die van jou is echt schitterend. Super die kleurtjes en details.

Liefs mariska

miriam zei

hij is schitterend
gr miriam

Annerieke zei

Wat een lieve kaart, het papier met de kleine hartjes is zo leuk. Deze kleuren zijn zo heerlijk om te zien momenteel. Volgens mij snak ik naar de lente :-). En tja, de Elfstedentocht, het zou ontzettend gaaf zijn als die er komt, te horen aan de berichten...klinkt nog niet heel positief. We blijven duimen.

gr Annerieke

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw Wauw Wauw! ook dit kaartje van je is weer schitterend
groetjes, Mandy

Joukje zei

Tinie wat weer een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Enne wat de elfsteden tocht betreft, we duimen hoor!!
t"Zal me toch een gekte worden hier in Fryslân!
We wachten af hoe het komt, ze weten met een paar dagen vast meer.
P.S. Ik woon ongeveer 6km van Stiens.

Groetjes Joukje

Bep zei

Hoi Tinie,

Wat een schitterende kaart.

Gr...Bep

Liesbeth zei

Hij is weer prachtig Tinie.
Ik duim met je mee voor de elfstedentocht hoor, dan wel voor de buis hier.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een prachtige kaart! Mooie kleur en schattige Tilda. Ook heel erg mooi gekleurd! Ook een hele mooie bloementoef! groetjes, Marlies

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Mooi al die details die je erin hebt verwerkt.
Groetjes Astrid & Larissa

Marijke en Chantal zei

Een errrug mooi en romantisch kaartje. Wat een prachtige stansen heb je gebruikt! Wij gaan voor je duimen dat de elfstedentocht doorgaat, zal toch geweldig zijn. Heb alleen net op de radio gehoord dat het nog niet zeker is, was iemand door het ijs gezakt.........

Groetjes, Marijke en Chantal

sjouks kaarten zei

Het is weer een mooierd!
Ook ik heb last van elfstedenkoorts! Moet morgen weer werken in een van de elfsteden (sneek),dus zal dan eens met eigen ogen kijken hoe het ijs erbij ligt! ;)
Groetjes Sjoukje

Babette zei

Je kaart is heel erg leuk geworden en wat heb je die plooien mooi gekleurd.
Groetjes Babette

*mieke* zei

Helemaal weer mooi Tinie! Blijf maar lekker verslaafd aan het maken van al dat moois, kunnen wij osn er aan vergapen!!!
Groetjes Mieke

greet zei

Je kaart is een plaatje! Je hebt de vaart er lekker in maar dat is niet erg want dan kunnen wij lekker mee genieten.

Groetjes Greet

lenny zei

WOWWWWWWWWW Tinie
het is weer een plaatje superrrrr
gr lenny

Frea zei

Hoi Tinie, ja dit is weer een plaatje hoor! En kijk toch eens naar die mooie plooien, toppertje!! Groetjes Frea

Christa zei

Wauw , Tinie , wat heb je deze mooi ingekleurd met de Copics !! Compliment. En een prachtig kaartje ermee gemaakt natuurlijk.... En ik zal duimen voor jullie dat de tocht der tochten door gaat !! Christa.

GerJanne zei

Hoi Tinie,

deze is helemaal geweldig! Die kleine hartjes op de afbeelding zijn prachtig. Lekker toch verslaafd aan kaartjes maken. Beter dan aan wat anders.
Je bloementoef vind ik ook weer erg mooi gelukt. Ik ga voor je duimen hoor, voor de elfstedentocht.
groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Tinie, en ook zo mooie details!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen

Margo zei

Wat een schat van een kaartje, ik ben dol op die heerlijk girlie kaartjes met lekker veel roze !
Liefs
Margo

Saskia zei

Wat een geweldig mooie kaart is het geworden. Ziet er heel erg goed uit. Niet erg hoor dat jij verslaafd bent aan het maken van kaarten, ik kom graag een kijkje nemen.
Hopen dat het door gaat de elfstedentocht, fijn dat je een adresje hebt waar je heen kunt. Het is de hele avond op het nieuws geweest, we zullen zien.
Groetjes Saskia

Wenda zei

Schitterende kaart weer Tinie en ga lekker door met die kaartjes hoor. Nou en ik heb ook wel zin in die tocht hoor heeft altijd wel wat.

Liefs Wenda

cristel zei

wauw wauw wauw tinie hoe krijg je het toch weer voor elkaar zo mooi zeg dan voel ik me toch een kluns hoor
grtjs

Janny zei

Schitterende kaart. Groetjes Janny

Kim zei

Oh my goodness this is absolutely gorgeous! Your coloring is fabulous and your flower arrangement is amazing!Thank you so very much for joining us at WOCC! Unfortunately in order to qualify for the prize you may only enter two other challenges. The good news is there is still time to enter another card into the challenge to qualify for the prize. Any question, please let me know :)
Hugs~ Kim

Enny zei

Doe maar voort met die verslaving, kunnen wij genieten !! Weeral een super schattige kaart !! En veel succes met de 11 steden tocht, wij duimen voor jullie, dat het mag doorgaan !! Groetjes Enny

Bea und Doreen zei

stunning card and your coloration is fab.
Many thanks for joining us at Magnolia Mania this week
Hugs
Doreen

Chantal zei

Dat geeft toch niks, lekker kaarten maken is nu eenmaal heel erg verslavend... :) Hij is weer superleuk geworden!
Groetjes,
Chantal

Cora Hoekstra zei

Dit is wel weer een hele mooie Tinie, en wat een produktie heb je op het moment.