Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 29 februari 2012

Weer 2 kaartjes, Tilda met vlinder en een aquarel

Hallo allemaal, vandaag kreeg ik het papier binnen van Perfect Colouring Paper en daar voor het eerst mee gekleurd, wow wat komen die kleuren veel mooier over. (ik heb geen aandelen hoor:)) Tilda met vlinder blijft toch een hele mooie stempel, verder dus veel vlinders gebruikt. Ik heb voor het jurkje de nrs R22,21,20,11,000 gebruikt.

met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/2012/02/uitdaging-104.html
http://simplymagnolia.blogspot.com/2012/02/bling-and-bows-challenge.html
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/02/week-43white-plus-1.html

En ik hoop niet dat ik jullie ermee verveel, maar ik ben weer helemaal in de ban geraakt van het aquarelleren,
daar gebruik ik de stempels van Art Impressions voor, bij deze kaart, alleen de bloempot en de rest met gewone aquarelverf. Hier is ook alles mee begonnen en ik vind het toch leuk.


Jullie weer bedankt voor het langskomen en vooral ook voor jullie super leuke reacties!!!

Groetjes Tinie

60 opmerkingen:

Joke zei

Hallo tinie

Wat een super kaarten en de aquarel is ook helemaal toppie.Groetjes joke

scraplouise zei

Prachtig ingekleurd hoor Tinie, ben helemaal weg van de kleur van het kaartje.... nee hoor mij verveel je er niet mee, vindt het schitterend gedaan, helaas heb ik het niet in de vingers!

gr.LOuise

Heleen zei

Wauw wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt zeg! Nee hoor ik voel mij absoluut niet verveeld door het aquarelleren, vind het juist leuk om af en toe verschillende technieken te zien.
Ik vind Tilda ook super gaaf gekleurd trouwens.
Lieve groetjes, Heleen

Joukje zei

Tinie Prachtige kaarten weer!
Die aquarel is ook erg mooi!
Is ook mijn wens om dat nog eens te proberen.
Groetjes Joukje

gré zei

schitterend mooi je kaartjes
heel mooi gekleurd

groetjes gré

manuela zei

woww wat een mooie kaart en prachtig ingekleurd en de aquarel is ook helemaal geweldig mij absoluut niet verveeld door het aquarelleren, vind het juist leuk om af en toe verschillende technieken te zien.

Liefs Manuela

Angela zei

Hoe kun jij ons nu vervelen met zoveel creativiteit?!?!?! Geweldig knap gedaan....
Je kaart van Magnolia is helemaal super.... erg mooie kleuren en vlinders doen het altijd goed (vind ik *lol*)
grt Angela

carla zei

2 totaal verschillende kaarten, maar allebei mooi.
Prachtig ingekleurd.

Groetjes,
Carla

sjouks kaarten zei

Prachtig!
Groetjes Sjoukje

Ditta zei

Alle twee je kaarten zijn mooi, verschillend dat wel, maar beide mooi!
Liefs Ditta.

creacora zei

Hoi Tinie ik vind ze juist prachtig allebei de bovenste mooi in het koraalrood en de onderste ook een Topper !!!

Groetjes Cora

GerJanne zei

Hoi Tinie,

jij verveelt me tot nu toe geen moment! Wat een superkaartjes. Leuk die verschillende stijlen. Sta je ook versteld van jezelf??

Groetjes,

GerJanne

marcelline zei

tinie
ze zijn schitterend ,jou 2kaarten
leuke kleuren
veel liefs van marcelline

Joke de Wit zei

In een woord schitterend alletwe prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

Margreet zei

Ik vind ze allebei weer geweldig....wat ben je toch creatief!
xxx Margreet

heidy zei

Ze zijn allebei geweldig Tinie!
Groetjes Heidy

corry'kaart zei

hoi tinie
twee geweldig mooie kaarten en ieder op zijn eigen manier uniek!
groetjes van corry

Jane Hermsen zei

Hoi Tinie, wat zijn ze weer mooi en prachtig ingekleurd!

groetjes Jane

Margo zei

Waaw wat prachtig alle 2 !!! Wat heb je die achtergrond mooi gedaan van je aquarel-kaartje zeg !
Ik moet nog flink oefenen !
Liefs
Margo

Brenda en Astrid zei

Wat heb je weer twee prachtige kaarten gemaakt.
Groetjes Brenda

miriam zei

2 heel verschillende prachtige kaarten
De bovenste is erg mooi ingekleurd
gr mriiam

Liesbeth zei

Jij bent lekker bezig Tinie, weer supermooi allebei.
gr, Liesbeth

Marijke en Chantal zei

Twee verschillende kaartjes en beide weer zoooo MOOI!

Groetjes, Marijke en Chantal

Marian zei

Wat een tweetal prachtige kaarten En dat aquarel super gaaf
Groetjes

Hetty zei

Wat een super gave kaartjes

gr hetty

Ellen zei

Ik vind de kleuren van je Tilda-kaart erg mooi en wat ziet Tilda er goed uit, dankzij jou!
Ook je aquarelkaart mag er weer zijn. Mij verveel je er absoluut niet mee!

groetjes, Ellen

Martha zei

Super mooi kaartje zeg!! En je aquarel is ook geweldig!!!
Groetjes,
Martha

anja zei

heel erg mooi hoor.leuk dat je meedoet aan onze challenge.gr Anja EKEF-DT

Yvonne's cardcorner zei

Super mooie kaart!!!
groetjes Yvonne

Babette zei

Wat een prachtig kaartje. De aquarel is ook erg mooi.
Groetjes Babette

Wilma zei

Super gave kaarten!
Ik heb het papier ook besteld (nog niets meegedaan). Kleur niet met Copics, maar ben benieuwd of het ook zo mooi wordt met potloden...
groetjes, WIlma

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Tini,

Je kaartje is leuk geworden. Frissen kleuren en leuk al die vlindertjes. Ook dat vogelkooitje staat er gezellig bij. De plooien van het jurkje goed tot zijn recht laten komen.
Maar ... ik vind je aquarel kaart helemaal fantastisch. Wat heb je dat goed gedaan!! Ik vind het toch meer een volwassen kaart. Je begrijpt hoop ik wat ik bedoel. Ga er in door, want je hebt echt talent.
Gezellige groetjes maar weer Lida

Judiths-creablog zei

Wat leuk Tinie!! Alweer twee prachtige kaarten! Knap dat je het aquarelleren weer oppakt, lijkt me niet makkelijk....

Groetjes Judith

Christine zei

Beiden zijn weer prachtig gemaakt! Je hebt de smaak te pakken!
Liefs
Christine

*mieke* zei

Gaaf!!! Beide en juist doordat ze zo verschillend zijn... Wat is dat voor papier dan van je eerste kaart?
Groetjes Mieke

Mariken zei

Wat een schitterende kaarten!
Gr-x-jes Mariken.

Irene zei

Tinie, al heb je geen aandelen....wat is dat voor papier waar je zo weg van bent en wat zo fijn kleurt??? Je kaart is beeldig met dat zalm/licht oranje en Tilda is zo mooi met echte plooitjes! Knap geschilderd ook, ik heb het jaren gedaan en het komt er nu met scrappen helemaal niet meer van maar ik blijf er wel een zwak voor houden natuurlijk!!

Liefs, Irene

arjette zei

Hoi hoi,

ja, wat Mieke en Irene vragen, daar ben ik ook wel benieuwd naar, schitterend zeg!!!!!! Wat heb je je stempel schitterend ingekleurd zeg, prachtig!!!!!
En met het andere kaartje verveel je ons helemaal niet hoor, is juist leuk en heel wat anders, ook heel mooi!!!

gr. arjette.

lenny zei

helemaal geweldig allebij en nee het verveel niet superrrrrrrr
groetjes lenny

Ans S. zei

Twee schitterende kaarten.
Wat heb je Tilda super mooi ingekleurd.
Met de aquarelkaartjes verveel je me niet ik vind ze prachtig.

Groetjes Ans

jolanda zei

Super leuk kaartje!

Groetjes,Jolanda

Cards by Jol zei

prachtige kaarten en mij verveel je niet hoor met aquarelkaartjes, kom maar op, ik wil er nog meer zien, vind het prachtig.

groetjes jolande

Ballie (Bennarda) zei

Wauuuuuuuuuuw, wat zijn dit super kaarten allebei, ondanks dat ze zo verschillend zijn.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

KarinsArtScrap zei

schitterende kaarten tinie.
super mooi gemaakt.
prachtige kleuren en ingekleurd.

groetjes karin

Marie-Elise zei

Oudroze... dat staat echt supermooi op het kaartje! En inderdaad: kleine Tilda blijft ongelooflijk schattig!

Groetjes, Marie-Elise

Jolanda zei

het is weer een prachtige creatie
Tinie! Ik geniet zeker van je mooie aquarel kaarten, dus ga gezellig verder:0)
grzt Jolanda

Miranda de Groot zei

Je hebt weer kunstwerkjes gemaakt.
Groetjes Miranda

Liesbeth zei

Hoi Tinie, even een korte reactie op je opmerking bij mij over de Cheery Lynn mal.
Ik draai hem er ook meerdere keren hoorheen hoor, en de laatste keer met een extra velletje papier, en dan nog is het een karwei om alles eruit te peuteren (hihi) ik gebruik meestal color core papier.
gr. Liesbeth en succes voor de volgende keer

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooie kaartjes Tinie.
Echt schitterend.
Je aquarel kaartje is echt prachtig,net een klein schilderijtje.

Gr Leny Hempen

Anita zei

Ohhhh jij blijft maar doorgaan met die prachtige kaartjes!
Tilda: prachtig! zo veel details :)
Aquarel: schitterend!!
groetjes, Anita

Mieke zei

Mooie kleuren, prachtige kaart. Ook super ingekleurd, die Tilda!
Het resultaat van je aquarellen mag ook gezien worden!!

Brenda zei

Weer een heel erg mooi kaartje!! Wat kan jij mooi aquarellen zeg, petje af!!
Lieve groetjes Brenda

Marlies zei

Twee prachtige kaarten Tinie! Mooie kleuren en super details op de bovenste! Ook geweldig gekleurd, van het papier wat je noemt heb ik nog nooit gehoord. De onderste aquarel is ook super mooi en heel stijlvol!! groetjes, Marlies

Enny zei

Wat een prachtige kaarten !! En de aquarel kleuren zijn heel mooi ! Groetjes Enny

Corine van der Zee zei

Beiden weer geweldig Tinie! De aquarel is weer een toppertje, mooie kleurencombi!

Lieve groetjes,

Corine

Gery zei

Hoi Tinie,
Wat zien deze twee kaarten er geweldig leuk uit!
En wat kun je mooi "kleuren", ben ik jaloers op :) ook op je aquarelleren. Heel mooi.Volgens mij is dat zo'n mooie techniek, die nooit iemand kan vervelen.
Het ziet er supergaaf uit.
Groetjes Gery

Bernadet zei

Prachtig Tinie!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Chantal zei

Allebei weer super Tinie! Heerlijk he om zoveel vlinders op een kaart te kunnen plakken :)
Groetjes,
Chantal

Renata van Miltenburg zei

Prachtig van kleur dit kaartje en mooie details...ik mis denk ik wel een beetje het "Happiness is Homemade" thema of zie ik iets over het hoofd?

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Lins zei

Hoi Tinie,

zowel je tildakaartje als je aquareltafereeltje vind ik heel mooi. Ik werk ook heel graag met de AI-stempeltjes.

Fijn dat je ook meedoet bij simply magnolia.

Groetjes,

Lins