Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 4 april 2012

Magnolia Baby Vintage achtig kaartje

Hallo allemaal, toen ik dit papier binnen kreeg, had ik direct zoiets van, hier maak ik een vintage achtig kaartje van met baby Tilda, het papier is van Graphic45, verder weer het vogelkooitje van TH gebruikt, ik heb de smaak nu te pakken met het kooitje, hij komt vaker langs:)

Bedankt voor jullie langskomen en voor de hele leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie

dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:

49 opmerkingen:

gré zei

een super leuk kaartje

groetjes gré

heidy zei

Tja dat papier is prachtig Tinie en je kaartje is ook weer geweldig!
Groetjes Heidy

Anita zei

Prachtig mooi kaartje weer Tinie! Mooi papier heb je gebruikt, leuke kleurtjes :)
groetjes, Anita

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Tinie.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

corry'kaart zei

hoi tinie
wat een lief kaartje en ook zo gaaf die postzegel linksonder,ziet er echt fris en fruitig uit:-))
groetjes van corry

Marijke en Chantal zei

Prachtig en lief kaartje! Idd mooi papier om een vintage kaartje mee te maken. De postzegels erbij zijn super.

Groetjes, Marijke en Chantal

Jannie zei

Wow wat een schitterend lief kaartje Tinie.
en inderdaad het papier is heel mooi.

groetjes Jannie

Nicole zei

Wat een schatje weer!!! Baby Tilda is soooo sweet.... Liefs, Nicole

Lia zei

Wauw, wat schattig, krijg gelijk inspiratie toeval wil dat dit papier net op mijn bureau ligt, om te worden verwerkt.Ik vind hem super Tinie,
groetjes Lia

hennie zei

Prima gelukt hoor Tinie!
Heel erg leuk gemaakt.
Lieve groetjes hennie.

Gery zei

Tinie, je bent van vele markten thuis. Dit werk is ook weer waanzinnig mooi gemaakt en ik ben ook stapel op je aquarelleerwerk.
Laat beide maar regelmatig doorkomen hoor. Ik geniet.
Groetjes Gery

KarinsArtScrap zei

o wat een snoezig kaartje tinie het is weer een hele leuke.

groetjes karin

Cards by Jol zei

wauw, mooi papier, schitterend kaartje heb je ermee gemaakt.

groetjes jolande

Ellen zei

Erg mooie vintagekaart. Het vogelkooitje staat er goed bij, net als de vlinder en het vogeltje.

groetjes, Ellen

Irma zei

Wat een geweldig mooi kaartje Tinie !!.
Veel liefs Irma

Babette zei

Lekker vrolijk papier. Je hebt er een pracht kaartje mee gemaakt.
Groetjes Babette

GerJanne zei

Ha Tinie,

dit is leuk bedacht: een baby vintagekaart. heel erg leuk. Ik vind de kleuren ook origineel voor een babykaartje!

GerJanne

scraplouise zei

Wat een lief papier, ik vind je kaart weer super geworden!.

gr.LOuise

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super scheetje heb je er van gemaakt!
Groetjes Jolanda.

angeleef zei

Wat een leuk kaartje! Echt heel lief en je kleurwerk is ook helemaal toppie!
Groetjes
**Evi**

*mieke* zei

Wat een heerlijke kleuren voor een baby kaart Tinie! Ik heb het vogelkooitje ook en grbuik deze ook veel te weinig. Zal er ook eens verandering in aan brengen:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Beeldig Tinie en wat is de baby weer schitterend ingekleurd!!!!

Liefs, Irene

Christine zei

Wat een schatje en de kleuren zijn prachtig!
Liefs
Christine

Heleen zei

Wat een heerlijk kaartje en geweldig papier zeg!
Lieve groetjes, Heleen

creacora zei

Dit is toch veel leukere vintage als met die andere plaatjes hahaha zo houd ik wel van vintage Tiny ik vind hem Top !!!

Groetjes Cora

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaat met erg mooi papier. Mooi gedaan de plooitjes.

Groetjes AStrid.

Danoesja zei

Hoi Tinie

Geweldig kaartje heb je weer gemaakt, het papier en de kleurtjes zijn erg mooi, en supermooi ingekleurd.

Lieve groetjes
Danoesja

Marian zei

Prachtige kaart en mooi bewerkt
Groetjes

Hetty zei

Wat een geweldig kaartje

gr hetty

arjette zei

Wat een schatje, heel mooi kaartje, super!!!!

gr. arjette.

Joke de Wit zei

Wat is zij mooiiii ik ben ook met deze stempel bezig! Groetjes Joke

Mieke zei

Zo'n vogelkooitjes doen het altijd goed, vind ik :-D Wat een mooie kleuren, mooi papier, schattig stempeltje, prachtige afwerking! Wat een fantastisch mooie kaart!!!

Miranda de Groot zei

Een erg mooie kaart.
Groetjes Miranda

Marie-Elise zei

Leuk, zo lekker oranje en vintage... en die postzegel erbij! Errug mooi geworden!

Groetjes, Marie-Elise

mariska zei

Oooh wat een schatje. En hij is ook zo ongelofelijk mooi :D
Geweldig!

Liefs mariska

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Tinie.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Cathy zei

Wat een heerlijke kleuren!

sjouks kaarten zei

Schitterend papier!
Je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Annette zei

Hoi Tinie, wat een schattig kaartje! Mooi papier hoor!
xoxo Annette

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Tinie, schitterend papier bij je afdrukje.
gr. Liesbeth

JOKE zei

Wat een lieverdje zeg!!!! Geweldig....
Liefs Joke

Saskia zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ziet er leuk uit zo vinatge en de Magnolia baby. Leuk in deze kleuren, is weer eens wat anders.
Groetjes Saskia

lenny zei

Super lief kaartje Tinie
gr lenny

Frea zei

Hoi Tinie, heel leuk dit babykaartje, nét effe anders! Groetjes, Frea

Annerieke zei

Oooo, ik vind de kleuren erg leuk. Wat grappig zijn de postzegels, erg leuke kaart!

gr Annerieke

Judiths-creablog zei

Wat een schattige kaart!! Leuk de kleuren bij elkaar!!

Fijn paasweekend!

Groetjes Judith

Marlies zei

Een hele mooie kaart in mooie vrolijke kleuren, super details en wat een lief baby Tilda! Prachtig gemaakt Tinie!! groetjes, Marlies

marja zei

Wat een schattig kaartje Tinie!!!! Super mooi papier heb je gebruikt.

Lieve groetjes Marja.

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart!