Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

maandag 23 april 2012

Tilda van de Magnolia lentekit

Hallo allemaal, wat kan het soms toch een gedoe zijn om 1 kaartje naar je zin te krijgen:) Hier heb ik zeker 4 uur over gedaan en nog is het niet helemaal naar mijn zin, maar ik laat het zo. Dit is Tilda uit de nieuwste Magnolia lente kit en ik vind het toch zo'n schatje. Ze is ingekleurd met de copics.

Jullie weer bedankt voor het langskomen en voor de leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie

dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2012/04/simon-says-follow-dawnys-sketch.html
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/04/week-47spring-is-in-air.html
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/

61 opmerkingen:

lenny zei

Hallo Tinie
ik vind hem helemaal geweldig
en wat een gaaf stempeltje weer
gr lr lenny

gré zei

een schattig kaartje met een hele mooie stempel

groetjes gré

Annerieke zei

Hoi Tinie,

Hij is hartstikke leuk hoor, je kaart. Zelf zie je meestal meer dan anderen :-). Mooi afgewerkt heb je deze kaart ook.

gr Annerieke

Neline zei

Niets mis mee hoor! Ik vind je kaart prachtig geworden.
groetjes
Neline

Marijke en Chantal zei

Niets mis mee zou ik zeggen Tinie, het is een schatje!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Babette zei

O wat is dit een schatje. Echt een heel mooi kaartje en lief stempeltje.
Groetjes Babette

Jannie zei

Hoi Tinie echt een schitterende kaart hoor.
Prachtig papier en een leuke stempel heb je gebruikt.
En ik doe er meestal veel langer over hoor 4 uurtjes is voor mij heel snel (lol).
Groetjes Jannie

Brenda en Astrid zei

Wat een prachtige kaart is het geworden.
Groetjes Brenda.

Joke de Wit zei

Hallo Tinie,wat zijn ze weer mooi de nieuwe stempels net als jouw kaart mooi gemaakt.Groetjes Joke

marja zei

Nou vind er niks mis met dit kaartje hoor, vind em schitterend!!! Wat een lieve Tilda is dat.

Lieve groetjes Marja.

Hanny zei

Nou er is niets mis met dit kaartje hoor!!! Hij is prachtig.

Groetjes Hanny.

Joke zei

Wat een super leuk kaartje en zo mooi ingekleurd.Ook heel mooi papier.Groetjes Joke

Noriko zei

Nou ik vind hem super leuk.
Geweldig leuk stempeltje en nog mooi gekleurd ook.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Jane Hermsen zei

Hoi Tinie, prachtig kaartje hoor, niks mis mee zou ik zeggen. Super ingekleurd.

groetjes Jane

Ditta zei

Niks meer aan doen, is prima zo! Wat een leuke Tilda, ze is heel mooi ingekleurd!
Liefs Ditta.

Cards by Jol zei

ik weet niet wat er niet naar je zin is, maar ik vind het een heel mooi kaartje.

groetjes jolande

heidy zei

Wat een schatje Tinie,en het komt me zo bekend voor haha!
Groetjes Heidy

Lia zei

Hij is gewoon geweldig, niets meer aan doen hoor,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wat een prachtig kaartje ! heel erg mooi ! die kleurtjes, ze zijn gewoon superzzzz !
supermooi ingkleurd
grtjes, martina
x

Miranda de Groot zei

Niks mis mee hoor. Hij is heel mooi.
Groetjes Miranda

corry'kaart zei

hoi tinie
je hebt er dan voor jou doen lang aan gewerkt maar het resultaat is schitterend!
groetjes van corry

Elly zei

Ja,soms wil het helemaal niet vlotten,maar het is een prachtig aartje ook een erg lief stempeltje!

Groetjes Elly

GerJanne zei

Hoi Tinie,

dat kennen er meer, zo te lezen. Ik heb het zelf ook regelmatig. Soms vlot het in een uurtje en soms wil het gewoon niet...Uiteindelijk is deze wel heel erg mooi geworden, vind ik.
Groetjes,
GerJanne

Christine zei

Na al die uurtjes ben je wel tot een prachtresultaat gekomen Tinie! Maar ik ken dat, ik heb deze namiddag ook zitten prutsen tot ik er stress van kreeg en dat is nu niet de bedoeling hé!!
Liefs
Christine

Riet zei

Schitterende kaart Tinie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Aleida zei

Een heel mooi kaartje. Blauw kan ook heel goed voor echte meisjeskaartjes!
groetjes,

nicolet zei

Prachtig kaartje Tinie!
Groetjes Nicolet

KarinsArtScrap zei

wat een schitterend kaartje tinie, weer heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

arjette zei

Ik vind het een heel mooi kaartje weer hoor!! Vooral je kleurwerk vind ik super mooi!!!

gr. arjette.

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje!

Irene zei

Wat is er niet naar je zin dan Tinie??? Ik vind het een beeldig kaartje met super leuk papier en weer ouderwets gaaf ingekleurd!!!!

Liefs, Irene

Nicole zei

Ik zie het ook niet hoor Tinie. Tis een schitterend lief kaartje met prachtige details en papier. En Tilda is sooooo sweet inderdaad ook supermooi ingekleurd. Liefs, Nicole

Juanita zei

Heel erg mooi je kaartje, ik weet niet wat je er niet aan bevalt, ik vindt hem super mooi. Liefs Juanita

Christa zei

4 uur....... Ik ben soms veel langer bezig met een kaart. Het resultaat vind ik mooi hoor. Je kleurwerk met de Copics ziet er super uit.

*mieke* zei

Nou, niks mis mee hoor:-) En net als Christa ben ik vaak ook langer bezig als 4 uur...
Groetjes Mieke

Danoesja zei

Hoi Tinie

Ik vind het een superlief kaartje, mooi ingekleurd is deze schattige Tilda.
Ik worstel er soms ook mee, dan wil het niet zoals je in gedachten hebt.

Lieve groetjes
Danoesja

Irma zei

Niks meer aan doen Tinie , hij is super mooi. En wat een geweldig leuk stempeltje is dit weer . Echt super ingekleurd.
Groetjes Irma

Liesbeth zei

Ik denk dat je te streng bent voor jezelf Tinie, want hij is echt prachtig.
gr. Liesbeth

Gery zei

Wat een schattige krullebol is dit.
Mooi hoor, al die tintjes blauw.
Je copicwerk is schitterend.
Je zegt, dat je wel 4uur bezig bent geweest?? Ik denk, dat ik wel 4 weken hiermee bezig zou kunnen zijn en dan nog niet voor de helft dit kleurresultaat zou bereiken!
Mooi werk hoor.
Groetjes Gery

Marlies zei

Een hele mooie kaart Tinie! Wat heb je de leuke stempel geweldig gekleurd en super details! Het lang schuiven herken ik, ik doe er meestal een hele dag over! groetjes, Marlies

scraplouise zei

Wat een lieverdje is dat nieuwe Tilda stempeltje, ik vind het een prachtig kaartje geworden zo in die mooie blauw tinten!.

gr.LOuise

Cora Hoekstra zei

Lastig he als het niet gaat zo als je wilt. Maar mij maak je er wel blij mee,want ik vind hem hartstikke leuk, mooi gekleurd, leuke papiertjes en leuke frutsels.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze lieve stempel.

Groetjes Astrid.

Mandy zei

Aww Tinie your card is absolutely gorgeous, so pretty, I love that sweet little Tilda and you have coloured her beautifully.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs Mandy xx

sjouks kaarten zei

Wow 4 uur met een kaartje bezig!
Maar hij is echt super!
Groetjes Sjoukje

Leny Hempen zei

lieve Tinie,met dit prachtig mooie kaartje vind ik echt niks mis mee hoor!!
Hij is echt weer schitterend.

Gr Leny Hempen

Anita zei

Hij is wel helemaal naar mijn zin hoor Tinie ;), ik vind hem geweldig!
groetjes, Anita

anneke's creaties zei

nou hier is toch niks mis mee
ik vind het een super lief kaartje
hele mooie kleurencombi blauw-wit
en erg mooi ingekleurd
echt een schitterende kaart

groetjes anneke

Ellen zei

Dit is echt een heel leuke stempel van Tilda, maakt je kaart gelijk een beauty, ook al ben je zelf dan niet helemaal tevreden en dat mag ook best.

groetjes, Ellen

Mieke zei

Wat een lief stempeltje! En wat een prachtige kaart! Mooie kleuren ook en zie dat perfecte strikje!

Tinie zei

Ik vind het een hele mooie kaart en een schattige stempel!!
groetjes Tinie

*~Patries~* zei

heel leuk kaartje zeg

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia

Enny zei

Het is een prachtige kaart en een schattig stempeltje !! Groetjes Enny

Janny's Cards Creations zei

Weer eens een Tilda het is echt een lievertje en een mooie kaart geworden. Groetjes Janny

Adrie zei

Nou da's nog snel zat hoor Tinie , ik ken het probleem. Soms moet ik een kaart een dagje weg leggen. Maar deze is toch prima gelukt ? Erg mooi ingekleurd , en mooie blauwtinten gebruikt.
Groetjes Adrie

Wendy Koorevaar zei

Ohh wauw wat een mooi kaartje Tinie! En ik ben helemaal weg van het afdrukje, super!

Liefs,
Wendy

Hetty zei

Ik vin hem super gaaf

gr hetty

Chantal zei

Nou, naar mijn zin is hij zeker wel hoor! Ik vind het een prachtige kaart zo met die blauwe kleuren en dat prachtige papier!
Groetjes,
Chantal

Nicole zei

Wat een poeppie he!!! Net als je kaart. Really adorable. Tis weer een mooi geheel. Liefs, Nicole

Bev zei

Oh this is so adorable! Thanks so much for joining us at WOC challenge x

Cathy zei

Gewoonweg wauw!!!