Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

woensdag 30 mei 2012

Weer aan het bloggen

Hallo allemaal, eindelijk weer internet, heeft nu ook wel heel erg lang geduurd, mocht ik iets gemist hebben, dan hoor ik het graag. Ik kom vandaag weer bij jullie langs hoor!!!  Ik heb hieronder twee kaarten geplaatst die ik per ongeluk verwijderd had, dacht dat ik bij de concepten zat?!

Voor dit kaartje het papier van Magnolia gebruikt en verder weer lekker wat stanzen en kant. Jullie alvast weer bedankt voor het langskomen en voor de super leuke reacties!!! Nieuwe volgers welkom!

Groetjes Tinie

http://magnoliastamplovers.blogspot.com/
http://simplymagnolia.blogspot.com/2012/05/pearls-and-lace-challenge.html
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/05/week-51eyes-down-for-bingo.html

53 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hallo tinie leuk dat je erweer bent ik heb je toch wel gemist.
je hebt weer een pracht van een kaart gemaakt en super mooi afgewerkt.

groetjes karin

jolanda zei

Hoi Tinie super joh dat je er weer bent... oooh wat is hett weer een schitterend kaartje!

Groetjes,Jolanda

Judiths-creablog zei

Hoi Tinie fijn dat je er weer bent! je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie kleuren gebruikt en veel mooie details.

Fijne dag!

Groetjes Judith

Marleen zei

Wat een prachtig kaartje!!!
Enne.... ik las dat je oma wordt, van harte hoor! Ik hoop dat alles goed mag gaan!!
Gr Marleen

Bep zei

Hoi Tinie,

Welkom terug in blogland wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt alle details zijn zo mooi.

Gr...Bep

Patricia zei

Hoi Tinie,

Wat leuk dat je er weer bent. Ik heb even wat berichtjes terug gekeken, want ik blog zelf ook niet veel op het moment. Ik lees dat jullie opa en oma worden, van harte gefeliciteerd!!
Wat een geweldig nieuws!!
En een leuke bijkomstigheid is dat het weer leuke inspiratie geeft voor het scrappen, hihi.
Je kaartje is weer erg leuk en lekker kleurrijk. Fijne dag.
Groetjes Patricia

Jolanda zei

meteen weer een goede binnenkomer met zo'n prachtige kaart:0)
grtz Jolanda

Neline zei

Welkom terug in blogland! Je begint gelijk weer met een prachtige kaart! Heel mooi gedaan weer,
groetjes
Neline

Lia zei

Eerlijk gezegd ben ik er ook niet heel veel, kijk wel hoor, maar even wat minder gereageerd, je kaartje vind ik superleuk,
groetjes Lia

Irene zei

Geeft niks dat het even heeft geduurd Tinie want op zo'n leuk kaartje wachten we graag enne....het was sowieso veeeel te mooi weer om te freubelen/bloggen!!!

Liefs, Irene

Joke de Wit zei

Gelukkig ben je er weer,en gelijk met een heeeeel mooi kaartje.Groetjes Joke

Margreet zei

Hèhè, daar is ze weer!! Je kaartjes zijn allebei weer prachtig!
xxx Margreet

scrapcreations-judith zei

We kunnen tegenwoordig niet meer zonder hé, als het internet niet meer doet wat wij willen zijn we helemaal van slag. Prachtig kaartje weer.
Groetjes Judith

cristel zei

nou ik heb je inderdaad wel gemist hoor en je hebt er weer een prachtige kaart gemaakt hoor mooi kantje
grtjs

Liesbeth zei

Wat vervelend dat het zo lang heeft geduurd Tinie, en dan ook nog je stukjes weggooien.....maar goed dat je ze nog ergens kon terugvinden want het zijn stuk voor stuk plaatjes,.
gr. Liesbeth

Marian zei

Je kaart is weer een plaatje zo mooi ook je kaart hiervoor is erg leuk
Groetjes

Janny's Cards Creations zei

Hallo Tinie,

Leuk dat je er weer bent. Ik heb je gemist en ik hoop jij ons ook een beetje. Had ik laatst ook gedaan het verkeerde gewist. In ieder geval is dit een leuke kaart. Groetjes Janny

Adrie zei

Hele leuke kaart weer Tinie , en gelukkig ben je weer terug in blogland.
Groetjes Adrie

hennie zei

Leuk dat je weer meedoet Tinie.
Prachtig zijn je kaarten.
Ik hop nog even verder, het KKT is in actie, erg veel rood en blauw in de sidebars.
Hollandse groetjes hennie.

Elly zei

Ook dit is een erg mooie kaart geworden,leuke warme kleuren,mooie stansen en afbeelding!

Groetjes Elly

Marijke en Chantal zei

Hoi Tinie,

Leuk dat je weer teug bent in blogland en gelijk met een schitterende kaart!!

Groetjes, Marijke en Chantal

arjette zei

Wat een schitterend kaartje zeg!!!!
Je kaartjes uit je vorige post zijn ook prachtig!! Gelukkig doet je internet het weer!

gr. arjette.

Miranda de Groot zei

Fijn dat je weer internet hebt.
Je kaartjes zijn prachtig.
Groetjes Miranda

corry'kaart zei

hoi tinie
je terugkeer op internet zet je gelijk hoog in met twee van die prachtige kaarten,geweldig!!
groetjes van corry

heidy zei

Welkom terug Tinie LoL
Wat een geweldig kaartje is het weer geworden!
Groetjes Heidy

Corine van der Zee zei

Lief kaartje Tinie, deze had ik zeker niet willen missen! Blij dat je weer terug bent in blogland, heb je reacties zeker gemist.

Liefs Corine

marcelline zei

tinie
van harte welkom terug
je heb heel mooi kaart gemaakten mooie kleuren
benblij dat je terug bent
veel liefs van marcelline

Chantal zei

Fijn dat je weer terug in het digitale land bent! Mooie kaart heb je meteen alweer gemaakt!
Groetjes,
Chantal

Joukje zei

tinie..een super mooi kaartje heb je gemaakt!!
Blij dat je weer in blogland bent, miste je creatie's wel.
Groetjes Joukje

Riet zei

Ohhh wowwww Tinie,Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.

miriam zei

prachtige kaart
gr miriam

Mieke zei

Daar heb je al die tijd gezeten! ;-)
Wat een fantastisch mooie kaart laat je hier weer zien!

anneke's creaties zei

leuk dat je weer terug bent in blogland
en dan gelijk zo'n mooi kaartje
echt suuuuuper gedaan

groetjes anneke

Scrapcreaties Mirande zei

Ooo, wat is dit een mooie kaart. Die kleurtjes, de bloemen, de stanzen alles past perfect bij elkaar.
Groetjes Mirande

creacora zei

Een toppie kaart Tinie ik ben ook effe niet zoveel op blog is veels te mooi weer he ..

Groetjes Cora

scraplouise zei

Hi Tinie, had je al gemist, dacht dat je met vakantie was. Schitterende kaart heb je weer gemaakt, inderdaad je hebt lekker veel stanzen gebruikt, mooi hoor!!.

gr.LOuise

Karin zei

Prachtige kaartje, en fijn dat je er weer bent!

lenny zei

Mooie kaartjes maar dat had ik al getikt
oja bij mij is het geen kaartje
maar canvasdoek 30x40 cm
groetjes lenny

Cards by Jol zei

welkom terug, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

*mieke* zei

Heel erg mooi Tinie en door het hele lekkere weer heb je denk ik niet zoveel gemist als in de wintermaanden:-)
Groetjes Mieke

GerJanne zei

Ha Tinie,

wat leuk dat je weer terug bent! Je computer weer helemaal in orde?
Ik ben bang dat mijn man niet meer her op te voeden is....
Je kaarten zijn prachtig!! de laatste hadden we toch al gezien??

groetjes,

GerJanne

marja zei

Wat een juweeltje Tinie!!! Alles past zoo mooi bij elkaar, prachtig!

Lieve groetjes Marja.

Babette zei

Blij dat je er weer bent. En wat een prachtig kaartje laat je ons weer zien.
Groetjes Babette

Marlies zei

Fijn dat je er weer bent en meteen met een geweldige kaart! Wat een lief en schattige Tilda! groetjes, Marlies

Gea zei

wat een lieve stempel! Mooi dat je weer in blogland bent.
groetjes gea

Hetty zei

Wat heb je weer super mooie kaartjes
gemaakt

gr hetty

Joke zei

Wat een schitterende kaarten ze zijn allemaal SUPER geweldig.Fijn dat je weer kan bloggen en sorry dat ik zo laat reageer met onze dochter vandaag naar verloskundige geweest nog een week dan is ze op de uitgerekende datum.Een spannende tijd voor ons en op het moment weinig tijd om een kaartje te maken.Groetjes Joke

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Nicole zei

En je bent meteen ook weer helemaal terug, lol! Wat een kaart, prachtig weer!! Echt genieten. Liefs, Nicole

gré zei

whouw tinie
het is weer een prachtige kaart


groetjes gré

Monique zei

Wow, wat is dit een plaatje!
Mooie details en prachtig ingekleurd!
Heel erg mooi hoor!
groetjes
Monique

inge zei

Wat een schitterende kaart Tinie, leuk dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Bev zei

Wow this is SO pretty! Love the colours. Thanks for joining us at WOC this challenge.