Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 14 november 2015

Grutterswinkel in de maak

Hallo, Dit grutterswinkeltje heb ik al meer dan 10 jaar liggen, als het niet 15 jaar is en dan eindelijk er mee aan de slag. Een goed gevoel om het allemaal aan te kleden.


De muren heb ik beplakt met steenstrips, je kunt ze zelf op maat knippen of kant en klaar kopen.


De vloer is gemaakt van Flock van Colorall, wat een schitterend spul is dat.  Je verft de ondergoed met acryl verf en dan strooi je er Flock op, drukt het met een schuursponsje wat aan en daarna aflakken en je vloer is klaar. Het lijkt nu net een granieten vloer, is ook te gebruiken voor een aanrechtblad.

Ga nu de voorgevel verder beplakken met steenstrips en daarna het straatje "leggen" en dan kan ik beginnen met de aankleding.
Ik heb al heel wat verpakkingen klaar, maar de winkel is nog lang niet vol...........

Wordt vervolgd,

Groeten Tinie



7 opmerkingen:

Deborah zei

Oh wat leuk om te zien! Ik denk dat zoiets ook helemaal mijn ding zou zijn! Het zal zeker super mooi worden, je bent al heel goed bezig!

Petra zei

Hoi Tinie,

Het is niet mijn ding poppenhuizen maar als ik zie hoeveel tijd en werk jij erin stopt vind ik het prachtig om naar te kijken. Wat is het allemaal klein en innieminnie. Het wordt mooi.

Lieve groet,
Petra

GerJanne zei

Sjee wat ziet dit er ontzettend leuk uit. Leuk ook dat je het even laat zien terwijl je ermee bezig bent. Die verpakkingen zijn ieniemienie zeg!! Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Dit ziet er wel er-rug leuk uit zeg. En het lijkt me ook ontzettend leuk om te doen. Ik ben echt helemaal weg van de pietepeuterige verpakkingen.
Laat je ons wel even het eindresultaat zien?

-xies- Renate.

Maia zei

Super Tinie, dat zieter al mooi uit!
Die steentjes en vooral ook de " granieten" vloer fantastisch!
Ik ben benieuwd hoe het verder er uit komt te zien.
Fijne zondag
Groetjes Maia

thea zei

Heel leuk Tinie, ik vind altijd de tussendoor foto's zo leuk, goed kunnen volgen waar je mee bezig bent
Ik ga je lekker in de gaten houden :-)

Gr. Thea

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.