Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

donderdag 29 oktober 2015

Project Roodkapje nagenoeg klaar

Hoi, leuk dat je even langs komt om mijn miniaturen te bekijken. De laatste weken ben ik druk bezig geweest met mini, super leuk om te doen, ik heb er weer reuze zin in.

Roodkapje en de boze wolf is nagenoeg klaar. De gebreide lapjes deken komt er tzt zeker in
te liggen.  Ik vind n.l. het maken van bloemen e.d. veel leuker, dan dat  mini breien. Hebben jullie de de koffiemolen al gespot?

De lampjes branden ook allemaal. In de bedstede branden led lampjes, dat is wel wat koud licht, maar zo komt wel alles goed uit. De bloemen die je ziet zijn allemaal zelf gemaakt, evenals de verpakkingen en de schoenen van oma en die zijn natuurlijk van echt leer!

De hortensia, geranium en viooltjes zijn zelf gemaakt. 

Gisteren heb ik het kleinste aardbeien plantje nog even in elkaar gezet, de grootste  is jaren terug op een workshop gemaakt. Hoe vinden jullie het kistje met viooltjes?

Hieronder het eerste echte foto album, met natuurlijk echte foto's van de kleinzoons erin!
Ik ben nu bezig met eentje, maar dan van echt leer.





Bedankt voor het langskomen en groetjes Tinie



7 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Wat een prachtig poppenhuis. Het heeft even geduurd voor ik mij realiseerde dat ik vroeger je blog bezocht vanwege de kaarten. Ben je helemaal overgegaan naar de poppenhuizen??? Deze is in ieder geval erg leuk. Groetjes Janny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, wat is dit leuk Tinie. Ik ben ook zo lekker met miniaturen bezig geweest maar dan in een kleinere vorm (zie mijn blog vandaag). Ik heb mijn ogen uitgekeken, die bloemetjes in die potten en die schoenen wauw en je hebt zelfs fotootjes in het album gedaan...genieten dit.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Tinie, het is een hele kunst op zich! ga je ook naar beurzen voor poppenhuizen? Ik ken iemand uit Limburg die dat dus doet en er ook zoveel plezier aan beleeft!
Leuk hoor! Het ziet er top uit. Zo'n entree van mijn huis wil ook wel!
Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Ooo geweldig roodkapje echt prachtig!
De bloemetjes vind ikook helemaal top, wat knap zo klein zelf maken!
Groetjes Maia

Enny zei

Prachtig werk Tinie, geweldig mooi, die plantjes ! Geniet van je nieuwe (oude ?) hobby ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Geweldig zeg! Lijkt me een enorm gepriegel hoor, maar lijkt me wel fantastisch om mee bezig te zijn. Wie weet, later als ik groot ben...

groetjes, Ellen

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.