Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

maandag 10 februari 2014

Een lekker rood kaartje

Hallo allemaal, ik heb voor drie weken terug mezelf een brief geschreven en gevraagd of ik voor 3 weken een blogpauze mocht opnemen en dat heb ik mezelf toegestaan........Echt waar, de inspiratie was echt ver te zoeken, heb voor 2 weken terug zelfs overwogen om te stoppen, maar ik dacht daar krijg ik echt spijt van (wist ik wel zeker). Ik denk dat iedereen wel eens zo'n tijd heeft en bij HobbyHome blog stond ik ingepland om vandaag weer een kaartje te plaatsen en dat is dan toch een stok achter de deur. Ik heb het in het rood gehouden, weer eens wat anders dan de zachte tinten  en zo geef ik mezelf gelijk op Valentijnsdag een bosje bloemen, twee vliegen in 1 klap:)

Ik probeer vandaag weer langs te komen op jullie blog en iedereen weer bedankt voor het langskomen en voor de super leuke, lieve reacties!!!

Groetjes Tinie


met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:

42 opmerkingen:

manuela zei

Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt Tinie.
Echt zo lief!!!

groetjes Manuela

Jolanda zei

wat een beauty Tinie;0)
grtz Jolanda

Hanny zei

Wat een leuk verhaaltje en gelijk heb je hoor, soms heb je even wat minder inspiratie, iedereen heeft dat weleens, in ieder geval ik wel. We eisen teveel van onszelf, denken dat we vaak iets nieuws moeten laten zien en dan maken we het onszelf moeilijk, gewoon even een pas op de plaats doen. Je kaart is een schatje, wat heb je dit mooi gemaakt, echt leuk gedaan en van weinig inspiratie is hier dus ook weinig te zien.
liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Irene zei

Wie schrijft die blijft en dat is dus echt waar want daar ben je weer met een heerlijk rood kaartje! Nu weer gewoon door gaan hoor Tinie!!

xx Irene

Anita van Merode zei

Hoi Tinie,
Tja dat gevoel heeft iedereen weleens. Inspiratie??? .....soms ver te zoeken. Ben blij dat je niet stop! Ik wil dat ik eigenlijk net zoveel inspiratie had als jou!! Vind het zo mooi wat je maak!! Ook dit weer! Prachtig! Zo veel moois op te zien. We eisen best veel van ons zelf. Ik zit te knoeien met tijd! Wil zoveel maar het komt er niet van, en dan heb ik tijd en tja dan komt er niets uit mijn handen :(

Groetjes Anita

Scraptastische hobby zei

Hoi Tinie,
Wat zeg je me nou....niet stoppen hoor!! misschien wat minder hooi op de vork? Ik heb bij verschillende challenge bloggen bedankt voor designer schap, ben bang dat er teveel druk op komt te staan, en te veel moeten wordt!! Het plezier er in houden is het belangrijkste voor mij! En jij hebt volgens mij best veel plezier aan je hobby...misschien keuzes nemen??? Ik geniet in iedergeval enorm van je prachtige kaarten Tinie en wil heel graag....nog heel lang....op je bloggie komen!!
Lieve hobby groetjes van Gerie

jolanda zei

schitterende kaart en volgens mij is iedereen tussen tijd wel even de inspiratie kwijt om daarna weer heerlijk er met frisse moet tegen aan te gaan. Heb vorige week ook kaartjes gemaakt die al even klaar lagen en kan dit nog een keer doen als er even niets uit mijn handen komt.
Nu is het valentijnstijd en heb hier zelf niets mee, dus bleef het er een beetje bij, maar denk dat ik met toch nog ga storten op zo'n kaartje en wie weet.

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Tinie! Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
Fijne dag, gr. Karin

Corrie zei

wat een mooie kaart Tinie
groetjes Corrie

Ghea zei

je hebt helemaal gelijk hoor, iedereen zit wel eens zonder inspiratie. Ik ga dan meestal even bij de andere dames kijken, en maak weleens wat na, maar gebruik dan andere stempel en teksten zo is het toch het zelfde maar ook weer niet.
Je kaartje is in ieder geval BEELDSCHOON geworden zo in het rood,
mijn complimenten daarvoor PRACHTIG.
Liefs Ghea

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie,
Gelukkig dat je toch hebt besloten om door te gaan, we kunnen niet zonder je prachtige creaties..Ik denk dat iedereen wel eens wat minder creatief is, even een pas op de plaats en..weer lekker door, liefs Ans

K-Creatief zei

Heel mooie kaart die roosjes maken het heel mooi, fijn afgewerkt,

groetjes,Karin

corryskaart zei

ziet er prachtig uit en heel romantisch!
groetjes corry

Unknown zei

Hoi Tinie, Gelukkig ben je na je "pauze" toch weer lekker gemotiveerd om je creaties te maken. Soms heb je net even een blokkade. Maar aan de andere kant, kan een hobby je ook veel afleiding geven. Tinie, deze kaart is prachtig en past perfect in de challenge "Romantic Vintage" bij Bearly Mine Challenges. Heel erg bedankt dat je deze kaart met ons gedeeld hebt. We wensen je veel succes met de challenge, en we hopen je de volgende maand weer terug te zien! Groetjes Sylvia, DT-member

Anita zei

Prachtig kaartje! Ja, iedereen heeft dat denk ik wel eens, heb mezelf met kerst 2 weken blogpauze cadeau gedaan ;)En soms wil je gewoon wel eens iets anders doen of zijn er belangrijkere dingen, toch? Gewoon doen als je er zin in hebt en anders niet. groetjes, Anita

Unknown zei

de creativiteit is terug hoor, ik vind het een super mooi kaartje, echt heel mooi. Ik heb ook af en toe dat ik het niet meer weet, en dan wacht ik ook een paar dagen, dus ik ken dat wel, gr Hennie

KarinsArtScrap zei

het is een prachtige kaart Tinie.

gr karin

heidy zei

Zo herken baar Tini,maar bij toe dat je toch al dat moois blijf plaatsen!!
Groetjes Heidy

lenny zei

OWAUWWW wat ben ik weer blij dat je er weer bent en dat ik weer van je prachtige creatie weer mag genieten en gelukkig dat je toch hebt besloten om door te gaan
ik kijk uit naar de volgende creatie Tinie
groetjes lenny

Petra zei

Tja inspiratie!!!! Deze kaart is een beauty.
Liefs Petra

Joukje zei

Een schitterende kaart Tinie!
Tja hebben we allemaal wel eens hé.
Ik doe op het moment ook alleen maar DT Werk.
Komt goed schatje!!

Lieve groetjes Joukje

GerJanne zei

Hoi Tinie,
het is maar goed dat je die brief aan jezelf hebt geschreven en niet aan ons!! Dan hadden we natuurlijk niet zomaar gezegd: 'ja, hoor Tinie, neem maar een lekkere lange blogpauze en weet je wat: stop er anders gewoon mee!' Ben jij mal, met 404 volgers....Even een pauze om inspiratie op te doen hebben we vast allemaal wel even nodig, maar je gaat ons niet verlaten hoor, met je mooie creaties.
Dit kaartje is ook weer helemaal geweldig....Ik hoop dat je gauw weer een boel inspiratie hebt.
Liefs,
GerJanne

cristel zei

Ja hoor Tinie heel herkenbaar hoor,we hebben dat allemaal gehad of krijgen er last van.Ik ben daardoor ook gestopt met 2 blogs om voorbeeldkaartjes te maken en eigenlijk vindt ik het wel jammer.Maar goed heb er nog altijd een.Nochtans aan je kaart is het niet te zien hoor hij is prachtig hoor.
Grtjs

Anoniem zei

Heel herkenbaar geen inspiratie en Geenstijl om te bloggen het kost best veel tijd maar soms pauze nemen kan je beter doen.Want je kaart is weer geweldig zo mooi en het rood knalt eruit.Groetjes Joke

Marijke zei

Tinie je verhaal is heel herkenbaar! Even geen inspiratie en de puf om te bloggen. Natuurlijk mag je dan een blogpauze nemen:)) maar niet ermee stoppen hoor. Dan missen we je schitterende creaties. Dit kaartje is ook weer zo mooi! Ik ben blij dat we daar weer van kunnen genieten.

Groetjes,
Marijke

Muuske zei

Schitterende kaart.Mooie kleuren en je inspiratie is toch weer terug.Dat is toch aan je mooie kaart te zien.groetjes Margo.

Janny's Cards Creations zei

Weer een super mooie kaart. Prachtig gekleurd en leuke lieve bloementjes. Geweldig. Groetjes Janny

JOKE zei

Wat een super, super mooi kaartje!!!! Ik ben altijd een beetje bang om met rood te kleuren...dit ziet er geweldig uit!!!
Liefs Joke

Marlies zei

Een super mooie kaart met prachtige details en leuk met het rood! Je hebt groot gelijk dat jezelf en pauze hebt gegeven, soms wordt het inderdaad allemaal teveel en zowel knutselen als bloggen moet een hobby blijven toch! groetjes, Marlies

Cindy zei

Wat een beauty Tinie, gelukkig ga je er niet mee stoppen, anders moeten we de schitterende kaarten missen. Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

Anoniem zei

Een prachtig kaartje Tinnie!

groetjes Rebecca

Lori zei

Stunning, I love the pops of vivid red, gorgeous, thanks for joining us at MDUC this week!

Linda Levoir zei

Sooo sweet. Thanks for joining in our Show Us Some Love challenge at A Creative Romance :) xx

Fleur zei

This really is so pretty, Thank you so much for joining us at MDUC
HUGZ Fleur xXx

Laney zei

Fabulous card loving all the details!!Thank you for joining us BMC this time
hugs
laney

Nicole zei

Ik had je al gemist, maar fijn dat je na je blogpauze weer inspiratie hebt gevonden, want meid wat ziet je kaart er weer schitterend en mooi uit zo in rood en met al die rode details! Tis een plaatje!! Top dat je besloten hebt om door te gaan anders zouden wij al je prachtige creaties gaan missen....... ;-)
Fijn weekend. Liefs, Nicole

Chantal zei

Wat een mooie kaart, mooi gekleurd en leuk afgewerkt!!
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij KIC.
Vandaag is de nieuwe challenge van start gegaan, alles mag.
Doe je weer mee?

Groetjes Chantal

Donna zei

Hi Tinie.
Wow!!! Your card is gorgeous. The shape is fab with so much to look at. I love the detail and Tilda is coloured to perfection.
Thanks for joining our seeing red challenge at Marvelous Magnolia.
Hugs, Donna x

inge zei

Zo'n blogpauze kan prima werken, je kaart ziet er dan ook schitterend uit. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.
Groetjes Inge.

Linda Levoir zei

Fab card and beautifully coloured. Thanks for joining our Seeing Red challenge at Marvelous Magnolia :) xx

Andreja zei

What a fantastic card you made! I like all details :-))
Thank you for playing along with us at Bearly Mine and I hope to see you again!
Hugs, Andreja

Beth Brovold zei

STUNNING card Tinie!!! All your lovely embellishments and your colouring itself GORGEOUS!!