Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

maandag 17 februari 2014

Nieuwe Challenge Fashionista Blog, Shabby Chic

Hallo allemaal, val niet van jullie stoel, zo in drie weken geen kaart en nu in 1 week drie kaarten:) Vandaag plaats ik een kaartje voor het Fashionista Challenge Blog en het thema is Shabby Chic, wat inhoudt, zachte tinten, veel kant en parels, eigenlijk 1 van mijn favoriete stijlen. Tilda is weer ingekleurd met de copics en hieronder volgen de kleuren die ik heb gebruikt:

Schort, bloemen en haarlint: R24- 22- 21- 20
Jurk en schoenen: C7- 5- 3- 2- 1- 0
Blaadjes: G99-95- 21
Haar: E57-55- 53- 51
Huid: R21- E11- 01- 00- 000

Weer ontzettend bedankt voor het langskomen en voor de geweldige leuke reacties, ik blijf het op prijs stellen!!!

Groetjes Tinie



Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:
You, me and Magnolia
7 kids challenge
The Ribbon Girl
The ABC challenge

49 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw,wat een beauty van een kaart,prachtig ingekleurd en de bloemen zijn zo mooi bij deze kaart.Groetjes Joke

Hanny zei

OO Wat is het toch weer een schatje, je bent lekker bezig zeg, heerlijk om te zien wat je weer gemaakt hebt, ik geniet!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Petra zei

Wauw, wat een mooie kaart weer. Je bent goed bezig 3 kaarten in 1 week en wat een schatje van een stempel
Liefs,Petra

Marian zei

Wat sensueler mooie kaart weer prachtig de kleuren
Groetjes

Unknown zei

wat een prachtige kaart, helemaal mijn stijl, vintage. Echt schitterend. gr. Hennie

corryskaart zei

hoi tinie
naar jou kaarten kijken is genieten want je maakt ze altijd heel bijzonder en mooi!
groetjes corry

KarinsArtScrap zei

het is weer een mooi bewerkte kaart Tinie het is weer een mooi geheel.

gr karin

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie,
Wat een super creatie weer, prachtig kleurwerk, wat zijn die bloemen mooi,. ben er helemaal weg van,liefs Ans

Anita van Merode zei

Wow!!!! Schitterend!!!! Prachtige kleuren en blomen top! Je hebt weer goede inspiratie, toch?!
Groetjes Anita

Karin zei

Super kaartje weer Tinie!
Mooie tinten en prachtige details.
Gr. Karin

Hanny zei

Prachtige kaart Tinie.
Ja we staan op de beurs in Hardenberg en is Assen. Voor Hardenberg heb ik een vrijkaartje voor je. Geef even een gilletje als je er een wil hebben.

Groetjes.
Hanny.

Frouwkje zei

Wat is het weer een prachtige kaart Tinie :-). Weer zo veel leuks op te zien!!!
Liefs, Frouwkje

Michele Cunningham zei

so pretty. love the butterflies in the background. Thanks for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

jolanda zei

prachtige kaart

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een schitterende kaart. Heel veel leuke details en een heel mooi model.
Groetjes Mirande

bolletjelucky.blogspot.com zei

O, wauwie, wat een beauty. Als je dit op je deurmat vind kan je WEEK toch niet meer stuk. Een pláátje vind ik het, alle details kloppen en dan die mooie materialen in die zachte tintjes, zucht, ik ben er wég van Tinie...lieve groetjes Miranda

Irene zei

Je begrijpt zeker wel dat ik nu aan het infuus lig whahaaaaaaa!! Drie schitterende kaarten achter elkaar is bijna te veel voor me om te verwerken en nu begrijp ik dat jij heerlijk met je neus in een boek zit Tinie, ff freubelpauze na deze overdosis!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Wauw Tinie wat een beauty heb je weer gemaakt, zo supermooi, top.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Oh wat super zeg! Deze Magnolia is wel weer heel erg leuk! Het ziet er ook weer zo prachtig verzorgd uit!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Ohw, kijk nou toch weer wat een dotje. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Maia zei

Zooo je hebt de smaak weer te pakken en het is steedsel en anders en prachtig, hoe krijg je het bedacht!
Kan me voorstellen dat je even een stop wilde hoor, je kunt niet steeds bezig blijven toch...alhoewel...volgens mij blijven de leuke kaartjes ( of beter gezegd kunstwerkjes) bij jou van de band af rollen!
Fijne week
Lieve groet Maia

Sandra zei

Wat een super mooie kaart!!! En wat een enorm leuke stempel!
Groetjes Sandra

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Tinie en ook zo mooi ingekleurd.groetjes Joke

Louise zei

Wat een bjoetie Tinie, wat schitterend ingekleurd, wat een prachtige blommetjes erop!!!.


gr.LOuise

Antoinette Voorn zei

AHHHHHHHH maak me gek!!! hiihihi.... wat gaaf en die orchidee smelttt!!! Super geweldige kaart!

Christa zei

Ik vind hem ZOOOOO MOOI !!
XX Christa.

Richtsje zei

Tinie, ik ben sprakeloos!! Wat een beauty, je maakt de één nog mooier dan de ander! Knap hoor, het is grandioos!!!!!

Groetjes Richtje

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een geweldig kaartje
Groetjes Miranda

Scraptastische hobby zei

Ik kijk mijn ogen weer uit Tinie, zo geweldig allemaal!! Beeldschoon!!
Lieve groetjes van Gerie

heidy zei

Wow wat is tie weer mooi Tinie!!
Groetjes Heidy

Maris zei

prachtiggg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

lenny zei

Ze is weer geweldiggggg Tinie
prachtige kleurtjes
gr lenny

Enny zei

Weer een heel schattige kaart Tinie ! Groetjes Enny

CreaSjouk zei

Wauw, wat een beauty!
Echt prachtig!
Groetjes Sjoukje

Karen zei

This is spectacular! I love everything about your design.. the flowers, ribbon, and the stunning butterfly border. Tilda is precious and so beautifully colored. Thank you for sharing this exquisite creation with us at 7 Kids College Fund!
Hugs and blessings,
Karen

Janny's Cards Creations zei

Hij is weer helemaal geweldig. Mooi en helder van kleur. Janny

Corrie zei

wauwww wat een mooi kaartje Tinie
leuke spulletjes heb je gebruikt

Groetjes Corrie

Muuske zei

Schitterende kaart.groetjes Margo.

Anita zei

Wauw, wat schitterend!
groetjes, Anita

Nicole zei

WAUW prachtig Tinie! Er valt weer superveel te zien en te bewonderen op je kaart. Net als je vorige creatie, ook al zo supermooi! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Ditta zei

Schitterend! Een lust voor het oog!
Liefs Ditta

Ann-Marie zei

How very pretty and perfect for our theme. Thank you for sharing with us over at ABC Challenge. Take care, Ann-Marie xxx

anncreatief zei

Wat een prachtige kaart Tinie.
Liefs Anneke

Anita zei

Absolutely stunning card and I love all your embellishments. Thank you for joining the challenge at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

Flo zei

Hi Tinie!
Woww your cards are so fabulous!! I love your style, now I follow your blog!
Hugs,
Flo

Mieke zei

Wat is deze weer een plezier om naar te kijken. Zo mooi!

Crealife zei

Een pracht van een kaart weer Tinie!!

groetjes Rebecca

Patricia Hristov zei

Ik wil Della taylor bedanken voor een leenwaarde van € 40.000 voor mij. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.