Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 11 oktober 2015

He, he, eindelijk weer aan de slag met de poppenhuizen en miniaturen

Hallo allemaal, ik weet het, het heeft veel te lang geduurd, maar vanaf nu wil ik mij toch weer echt bezig houden met de poppenhuizen en miniaturen. De afgelopen tijd wel veel poppenhuizen en winkels schoon gemaakt en opnieuw ingericht, maar er staat nog zoveel wat niet af is......

Ik begin met een project, wat ik jaren terug bij Angelique Hoekstra heb gemaakt, Roodkapje en de boze wolf. De popjes zijn door Angelique zelf gemaakt en de patronen van de kleren werden erbij geleverd. Zoals jullie kunnen zien is het nog lang niet af, ook moet er nog gebreid worden.....is niet
echt een bezigheid wat een leuk vindt, maar de lapjesdeken moet natuurlijk wel af. Iedere dag een
naald of 10 moet er in zitten.

Ik hoop jullie zo op de hoogte te houden en tevens is het voor mij een stok achter deur:)

Groetjes Tinie



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Tinie,
dat is lang geleden! Ik ben benieuwd naar je poppenhuizen avontuur. Er is een verbouwing gaande zo te zien....;-)
GerJanne

Scraptastisch zei

Hé Tiny,
Ik weet niet wat ik zie, haha. Een poppenhuis passie ik wist niet dat je die had, haha Het maakt ons niet uit wat we doen hè, als we maar creatief bezig zijn toch?! En het huisje van Grootmoeder is een mooie look-a-like! Zelfgemaakt knap hoor! Succes met de verdere inrichting!
Groetjes van Gerie