Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 16 april 2013

Challenges HH blog Magnolia stempel met glitter

Hallo allemaal, deze maand is de challenge op het HH blog,  maak een Magnolia creatie en  glitter, dat is natuurlijk niet moeilijk en ik zou zeggen, kijk eens op het blog en doe gezellig mee!! Jullie hebben nog tot eind deze maand de tijd om mee te doen!!!

Voor dit kaartje heb ik de roze stampendous gebruikt:) blijft heel leuk spul en het effect is gaaf hoor!
De nestabilities is Majestic en ik vind dit heel erg mooi om te gebruiken, verder de vlinderrand van TH en van Martha Stewart, het papier is van de nieuwe lijn van Maja Design en verder stansen van Magnolia en Memorybox gebruikt. De vlinder is ook van Magnolia en bewerkt met stickles. O ja de stempel heet Tilda Longstockning.

Toch nog even vermelden, want ik blijf het zo leuk vinden, top 3 bij bearly-mine!!

Weer bedankt voor het langskomen en de komende dagen even geen kaartje van mijn kant:)!!

Groetjes Tinie

dit kaartje doet aan de volgende challenges mee:
ymam alles
lhosm lente
crealing tag
nmwc kleuren

55 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende kaart Tinie,mooie kleuren heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat is die weer schitterend Tinie, ik vind het weer een toppertje geworden. En gefeliciteerd met je top 3 plekje, super weer voor je.
Liefs van Anita

Bernadet zei

wat een geweldig leuke kaart Tinie!

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Tinie en prachtig bewerkt.
groetjes Janie

Maris zei

heel mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

gré zei

weer een super mooi kaartje

groetjes gré

Irene zei

Jij bent ook al helemaal met dat Frantage bezig, zo gaaf daar moet ik ook eens aan beginnen geloof ik!! Enige kaart weer Tinie en super dat we in de top 3 staan.leuk begin van de week!!

xx Irene

Chantal zei

Wat een prachtige kaart Tinie! Ik vind hem helemaal geweldig zo met dat roze!
Groetjes,
Chantal

Maia zei

En ja hoor ik ben al weer achter.....wat mooi je kaartjes met die vlinder rand van th!
Ze zijn zo mooi van kleur altijd bij jou, alles perfect passend knap om steeds weer een andere " opstelling" voor de stempel te vinden en er is op elk kaartje ook weer zoveel detail te zien, schitterend!
Fijne week
Lieve groet Maia

Karin zei

Erg mooi weer!! Ge. Karin

lenny zei

hij is weer superrrrr Tinie
gr lenny

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een lief kaartje!
Leuk die hartjes!
Groetjes Jolanda

CreaSjouk zei

Dit is ook alweer zo'n geweldige kaart.
Groetjes Sjoukje

Marian zei

Tinie wat een mooie kaart
Groetjes

KarinsArtScrap zei

wat een super lief en prachtige kaart Tinie.
gefeliciteerd met de top3.

groetjes karin

Ellen zei

Het is weer een leukerdje geworden, erg leuke Tilda!

groetjes, Ellen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Tinie.

Liefs Riet.

Margreet zei

Wow, Tinie, ik kijk mijn ogen weer uit bij je schitterende kaart...proficiat met je Top 3 prijs!

Marlies zei

Een prachtige kaart met mooie details en wat een mooi effect met het frantage spul! Heel erg mooi!! groetjes, Marlies

Joke de Wit zei

Hij is zo mooi Tinie.Groetjes Joke

Doris zei

Super...superschön!
Lg aus der Schweiz
doris

Nicole zei

Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd Tinie!! Schitterend met dat roze stampendous en al die mooie details. Prachtig ingekleurd en een dikke proficiat met je top 3 plek!! Liefs, Nicole

heidy zei

Wat een geweldig kaartje Tinie!!
Groetjes Heidy

Corrie zei

schitterend kaartje Tinie
Groetjes Corrie

GerJanne zei

Ha Tinie,

wat een supermooie kaart! Die vlinderrand is prachtig. EN wat goed weer een top 3 plek! Blijft inderdaad altijd leuk te vermelden, het is toch iets om trots op te zijn!

GerJanne

cristel zei

weer zo een prachtig super kaartje zeg
grtjs

Unknown zei

Hoi,
Wat een prachtig kaartje, ziet er heel mooi uit. Het schittert en glittert je tegemoet. De Frantage is zo leuk om mee te werken.
Groetjes Saskia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje met heel mooie details.

groetjes jolande

Christine zei

Zo mooi weer Tinie!
Liefs
Christine

arjette zei

Oohh wat mooi weer zeg!! Wat is dat poeder toch leuk spul hè!!

gr. arjette.

Christa zei

Ik vind je kaart helemaal geweldig !! Leuk dat je meedoet bij NMWC. Christa.

martina's kaartjes zei

een prachtig kaartje ! zo veel mooie en fijne details ! jij kijkt je ogen uit ! geslaagd geheel
grtjs, martina
x

elly zei

hallo tinie
wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt
echt heel mooi.
mooie vlinders

groetjes elly

Wilma zei

Wat een PRACHTIG kaartje is dit Tinie.....er is zoveel MOOIS op te zien.
Liefs Wilma ☺☺☺

Annerieke zei

Ziet er weer mooi uit Tinie!

Groetjes Annerieke

Janny's Cards Creations zei

En alweer een hele mooie kaart. Super. Groetjes Janny

Patricia zei

Hoi Tinie,
ALweer een Top 3 plek of is dit dezelfde ;-)! Hoe dan ook, super goed gedaan!
Je maakt ook van die prachtige kaarten.
Dit is ook weer zo'n plaatje.
Zoveel leuke details!!
Fijne dag,
Groetjes Patricia

Fleur zei

A beautiful card, thanks for sharing with us at MM this week
HUGZ Fleur xXx

Elly zei

Heel erg mooie kaart,met super details!
Gefeliciteerd, met je top 3 notering!

Groetjes Elly

PatriciaKleijn zei

wat een leuk kaartje zeg

Groetjes,
Patricia

Enny zei

Een prachtige kaart Tinie, echt schitterend !! Groetjes Enny

Unknown zei

Schitterende kaart Tinie, ik vind die vlinders met die spikkeltjes er mooi staan. Groetjes Frea

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Tinie,
Wat een superkaartje weer. Gefeliciteerd met je top 3 notering. Ik kan me voorstellen dat je er weer blij mee bent. Ik vind dat spikkeltjesspul waar je mee werkt heel gaaf. Ik ken het niet maar wil het wel graag hebben. Op naar de hobbywinkel maar weer hahaha.
Groetjes Mirande

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een mooie rand zit er om die magnolia heen. Echt wauw. Dan die vlinders aan de zijkant zijn ontzettend leuk. Een hele andere stijl wat ik momenteel doe, maar ik blijf het toch zo mooi vinden.
Gezellige groetjes en verder alles goed. Doeg Lida

Delphine zei

Gorgeous! The details are fantastic! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

Anita zei

Schitterend kaartje weer Tinie!!
groetjes, Anita

Sue zei

Such a beautiful card. I love the sweet image, wonderful colouring and all your detailing is gorgeous.
Thank you for taking part in the No Matter Which Challenge this month
Sue xx

Danoesja zei

Hoi Tinie

Wat heb jij heerlijk met dat mooie poedertje gespeeld, echt een heel mooi effect geeft het. Ik ga het dit weekend toch ook eens uitproberen. Je kaartje is beeldschoon.
Gefeliciteerd met je top drie.

Lieve groetjes
Danoesja

mariska zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Tinie!
Heel erg mooi. En wat een super leuke stempel heb je gebruikt. Echt een plaatje!!

Liefs mariska

Mieke zei

Die vlinderrand blijf ik echt zooo mooi vinden. Wat een schitterende kaart weer!
Gefeliciteerd met je plaats in de top 3!

Marijke zei

Wat is dit weer een schitterend kaartje Tinie, mooi effecten op te zien. Nog gefeliciteerd met je top 3 plekje!!

Groetjes,
Marijke

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart en prachtig van kleur. Mooie details ook.

Groetjes, Astrid.

Barbara GR zei

Wooow... gorgeous card!!! I love details and colours!
Thanks for joining us at LHOSM Challengge!
Hugs
Barbara GR

JenniferD zei

Ooooh Love your Gorgeous Card! Great Tilda Image and just looooove all those Embellishments!Thanks for joining us at NMWC

Mieke zei

Ik zie dat ik weer een hele reeks kaarten heb gemist van jou, hoe kan dat toch :-(
Ook deze is, net zoals de anderen, super mooi! Kaarten in roze tinten vind ik altijd mooi ;-)