Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

dinsdag 30 april 2013

Princess Pea Tilda gemaskerd

Hallo allemaal, vandaag begint er een nieuwe challenges bij zowel Magnolia Mania als bij Hobbyhome-hobbyartikelen, bij de één wordt er geen vierkante kaart gevraagd en bij de andere gebruik parels, lijkt me niet moeilijk om mee te doen, ik zou zeggen doe gezellig mee!!!

Ik had ook de bloemen stempel gekocht van de nieuwe magnolia collectie, maar had niet door dat die zo groot zou zijn:), vandaar dat het meer afbeelding is geworden dan kaartLOL.

Iedereen weer ontzettend bedankt voor het langskomen en voor de gezellig berichten!!!

Groetjes Tinie

dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
7 kids bloemen
abc
mfmmc voor moeder
crc alles

54 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Wat is dit een plaatje, de magnolia lijkt wel een beetje op de flowerfairy`s van vroeger, en dan de lathyrus variant. Wat is dat stampendous mooi. Ik heb erop zitten googlen maar ik kon het in NL niet vinden.

Mieke zei

Whaw, prachtig gedaan! Mooie kleuren, mooi papier en het stempeltje is zo lief! Super!

Margreet zei

Het lijkt wel een schilderijtje Tinie....geweldig gedaan!

Lia zei

Prachtige kaart, leuke details,
groetjes Lia

jolanda zei

prachtig kaartje

gré zei

heel erg mooi super mooie stempel

groetjes gré

Hanny zei

Groot os niet ik vind het een schitterende kaart geworden met die afdrukjes erop, prachtige kleuren gebruikt en uiteindelijk is het een prachtig geheel geworden.
liefs Hanny♥

Anoniem zei

Prachtige kaart en schitterende kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Schitterend geheel.Groetjes Joke

Irene zei

Beeldschoon Tinie, heelmaal niet erg dat het meer plaatje dan kaart is!!

xx Irene

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Tinie.

groetjes karin

Bep zei

Hoi Tinie,

Wat een schitteren kaart heb je weer gemaakt en allemaal zulke leuke en mooie details super de luxe.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

DOROTHY MADEREEL zei

Hallo Tinie,

Al val je deze keer niet onder mijn kaarten voor een commentaar, ik wil je toch even laten weten, hoe mooi ik je kaart vind. Een echte topper.
Fijn dat je meedoet bij ons van Marvelous Magnolia en graag tot ziens.

lieve groet van mij,
Dorothy

DOROTHY MADEREEL zei

Hallo Tinie,

Al val je deze keer niet onder mijn kaarten voor een commentaar, ik wil je toch even laten weten, hoe mooi ik je kaart vind. Een echte topper.
Fijn dat je meedoet bij ons van Marvelous Magnolia en graag tot ziens.

lieve groet van mij,
Dorothy

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie,
Pracht van een kaart is dit weer, leuke afdrukjes, mooie mallen en super ingekleurd en afgewerkt..Liefs van Ans

Marian zei

Wat een beauty van een kaart
Prachtig
Groetjes

Wilma zei

Meer afbeelding dan kaart, maar wel een SUPER afbeelding op een GEWELDIG MOOIE kaart en zoooooo MOOI versierd.
Liefs Wilma ☺☺☺

elly zei

wouw wouw wat is deze mooi
echt schitterend gemaakt hoor


groetjes elly

Céline zei

absolutly fantastic! love everything about it!
thanks for playing with us at Marvelous magnolia
Hugs
céline

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer Tinie,
de bloemenstempel is ook heel erg mooi.
groetjes
Neline

Anita zei

Wat een plaatje, prachtig!
groetjes, Anita

heidy zei

Prachtig Tinie!!
Groetjes Heidy

lenny zei

Super mooi kaartje Tinie
gr lenny

ScrappyAndrea zei

beautiful!
xxx andrea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

fantastisch mooie kaart, mooie details en de vlinders en zo zijn zo leuk bewerkt.

groetjes jolande

Riet zei

ohhh wowwww Tinie,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart!! Leuk gedaan met het ribbelkarton, frantage and wat een mooie stempels heb je gebruikt, Zowel de bloemen als Tilda. Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

Suzi Mac zei

Oh my gosh!!! this is stunning Tinie, I love the layout, embossing and colour combo. Beautiful work my dear. Thank you for joining us at Totally Tilda. Good luck!
Hugs
Suzi x

Anneke zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt, een echte topper.
groetjes An

Anita Meijer zei

Wauw Tinie wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem weer helemaal super, een toppertje.
Liefs van Anita

cristel zei

wat een plaatje zou hem zo inlijsten en aan de muur hangen schitterend
grtjs

Janny zei

Via via kwam ik op je blog, wat is deze mooi zeg, de stempel vind ik super mooi ingekleurd ook Gr. Janny

Christa zei

Een super mooie kaart weer , Tinie !! Gaaf met die bloemen-stempel .... Creatieve groetjes van Christa.

Cathy Lee zei

Adorable card, Tinie. Tilda is darling and love all the gorgeous butterflies. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cathy Lee

Riet Kamstra zei

Prachtig weer Tinie en de 2 stempels passen perfect bij elkaar, heel mooi! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town deze week!
Groetjes,
Riet

Enny zei

Wat een prachtige kaart ! Heel mooie stempel en al die leuke details, super !! Groetjes Enny
PS : telkens ik dit invul, geniet ik van die schattige foto van Dinand !! :)))))

Unknown zei

Oooh what a lovely card. Great colour combination and beautiful embossing. I think I definitely NEED this Tilda!! Thanks for sharing it with us at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xxx

Ellen zei

Superleuke kaart zeg! Tilda is echt een plaatje.

groetjes, Ellen

Jules zei

Just stunning, I just love everything about your card. Thank you for joining us at Bearly Mine Challenges. Good Luck xoxoxo

Jules zei

Just stunning, I just love everything about your card. Thank you for joining us at Bearly Mine Challenges. Good Luck xoxoxo

Hazel zei

Hey Tinie

This is just amazing - what a wonderful creation - I love it,

Thank you for joining us over at Totally Gorjuss and I wish you the very best of luck.

I hope you will join in the fun with us on our next challenge.

Have a wonderful weekend.

Toodle Pip

Hazel x

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend wat een beauty!
Geweldig!
Groetjes Jolanda

Danoesja zei

Hoi Tinie

Wat een beeldschoon kaartje laat je weer zien met zoveel mooi's erop.

Lieve groetjes
Danoesja

Nicola zei

Adorable creation Tinie with a perfectly coloured Tilda and awesome embossing!
Thanks so much for heat embossing with us at Totally Tilda and good luck!
Hugs Nicola xxx

Brigitte zei

Oh my! Your card is fabulous! I love how you put the swirls over Tilda. Thanks for joining us this time at Totally Tilda. Hugs, Brigitte

Nicole zei

Maar wel een prachtige afbeelding Tinie!! WAUW!! Wat een lust voor het oog zeg!! Volgens mij zijn jouw potjes Frantage al bijna leeg........hahahah!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Anke zei

Oh wat geweldig mooi gemaakt. Een plaatje.
Bedankt voor je deelname bij Crafty Ribbons
liefs Anke

Samantha Ball - aka (Craftychick74) zei

Absolutely stunning. I love it!

Thanks for playing at Mad for Markers this month.

Happy Crafting
Sam

Diana zei

Tja Tinie, het is dan miss wat jij zegt wel meer afbeelding dan kaart, maar ik vind hem wel helemaal geweldig!!
Groetjes Diana.

Jackie zei

totally stunning creation. beautiful. Thank you for sharing with us at BearlyMine Challenges this week. Jackie SDT x

Petra zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

Groetjes,
Petra

Karen zei

WOW! Stunning. I love everything about your card. The colors, design and the way you embellished. Thank you so much for entering the www.7kidscollegefund.com Challenge! The Design Team appreciates the time you invested in your project and that you have shared it with all our blog followers!

Karen

Mummylade zei

This is such a nice project! Thank you so much for entering our challenge at Stampin for the Weekend and good luck!

Sammi zei

Very sweet! Thanks for playing along with us at Mad for Markers this month :)
Sammi
xxx

LAURA KANT zei

LOVE LOVE .... this card!

Hugs, Laura