Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zaterdag 6 april 2013

Magnolia Sweet Pea Tilda

Hallo allemaal, na een week van ziek zijn, eindelijk weer een kaartje en ik kom dit weekend zeker bij je langs in blogland. Had de hele winter de stille hoop dat de griep ons huisje voorbij zou gaan.......niet dus. En ik kreeg deze schitterende stempel woensdag al in de bus, dat was lang wachten om haar in te kleurenLOL. Verder weer veel stampendous gebruikt en het kraft, ik vind dat geweldig om mee te werken.

Nieuwe volgers, hartelijk welkom!!!

Ik wens alle beursgangers ontzettend veel plezier en jullie een heel fijn weekend toegewenst!!!

Groetjes Tinie

dit kaartje doet aan de volgende challenges mee:
midweek charm
tilda's town veel
tfmc tag
mmc alles

62 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie,

oh oh die griep, bijna niemand is er aan ontkomen, gelukkig ben je weer opgeknapt..Je kaartje is een BJOETIE..super ingekleurd en afgewert..liefs van Ans

Deborah zei

Wauw, wat prachtig zeg! Hele mooie details, het is helemaal af!!!
Fijn weekend verder!
Liefs, Deborah

Hanny zei

Gelukkig dat je weer wat beter bent, het is ook wel een hele lange winter, somber weer, bah, we hebben de zon echt nodig!
Je kaart is weer een topper, wat een mooie kleuren heb je gebruikt, lekker veel te zien dus weer genieten hier.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Marian zei

Fijn dat je weer opgeknapt ben. Je kaartje prachtig. En je foto van je kleinzoon Lieffffff
Groetjes

Irene zei

De griepgolf duurt helaas net zo lang als de winter maar gelukkig ben je weer opgeknapt Tinie.
Je kaart is enig en de leuke Tilda zo prachtig gekleurd!!

xx Irene

Diny Sprakel zei

Hoi Tinie, wat een scheetje! Ik bedoel natuurlijk Dinand, echt een leuk manneke. Je kaart is super, wat voor griep heb je gehad, eentje die creativiteit achterliet bij jou. Een fijn weekend, groet Diny

Margreet zei

Wat een beauty, Tiniie...en dan bedoel ik zowel jouw prachtige kaart als die fantastische kleinzoon van je...wat een heerlijk mannetje zit me nu aan te kijken terwijl ik dit typ!
Hoop dat je goed opgeknapt bent en ik wens je een fijn weekend!

Anita Meijer zei

Bij jou dus ook al Tinie, zelf was ik ook gevloerd, nu maar hopen dat die griepgolf op zijn einde is, want vrolijk wordt je er niet van. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, helemaal super weer, een toppertje.
Liefs van Anita

Frouwkje zei

Wat een supermooie kaart Tinie!! Echt alles is er mooi aan :-)
Prachtige kleurencombinatie!
Liefs, Frouwkje

gré zei

echt een super mooi kaartje

groetjes gré

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Tinie
en ja die griep dat schijnt niet zo lekker te zijn. Hier hebben wij er nog geen last van gehad,
groetjes Janie

Unknown zei

tinie ,van harte beterschapen je bent niet alleen ziek geweest
jou kaart is weer wondermooi gemaakt .
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtig mooi kaartje Tinie.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

corryskaart zei

hoi tinie
wat een ramp he met die griep het lijkt niet te willen wegtrekken uit het land,maar je kaart is weer geweldig mooi met deze nieuwe tilda!
groetjes van corry

Karin zei

Wat een plaatje Tinie, erg mooi!
Gr. Karin

Anita zei

Schitterend! waar ziek zijn al niet goed voor is ;)Blij dat je weer beter bent en dat ik weer van je mooie creaties kan genieten!
groetjes, Anita

lenny zei

WOWWWWWW WOWWWWWWW wat is tie weer geweldig Tinnie en wat een gave stempel
groetjes lenny

Annerieke zei

Fijn dat je weer beter bent! Je kaart is weer als vanouds, erg mooi.

Groetjes Annerieke

cristel zei

blij dat je weer beter bent en wat een prachtige kaart met een schitterende stempel zeg
grtjs

Louise zei

Ja ik miste je al, vervelend zeg je hoort niet anders om je heen. Wat een beeldige stempel die lag natuurlijk te branden, je kaart is weer super geworden en prachtig ingekleurd!.

gr.LOuise

Corrie zei

wauwww wat mooi Tinie
Groetjes Corrie

heidy zei

Ohgelukkig voel je je weer beterder zodat wij weer van een super kaartje kunnen genieten,wat is tie weer mooi Tinie!
Groetjes Heidy

Ellen zei

Blij dat je weer opgeknapt bent, maar ja, het was dan ook echt weer om ziek te zijn. Deze stempel is echt heel erg leuk en je kaart ziet er fantastisch uit!

groetjes, Ellen

Maris zei

gelukkig ben je weer opgeknapt, en wat een leuke kaart, echt prachtig xx

Hanny zei

Wauwww Tinie wat een prachtige kaart en wat een super leuk stempeltje.

Groetjes Hanny.

martina's kaartjes zei

wat heb je dit knap gemaakt ! de kleurencombo kraft met rood, altijd top vind ik !
veel beterschap nog,
grtjs, martina
x

Neline zei

De eerste keer dat ik deze stempel ingekleurd ziet...wat een schatje is het.
Je kaart is prachtig geworden! Alles is weer supers.
groetjes
Neline

Marrie zei

Hallo Tinie,

Wat is die stempel lief zeg die je heb gebruikt het is een leuke kaart.
En wat is het een leuke foto van Dinand.

Lieve groetjes Marrie

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart Tinie, fijn dat je weer opgeknapt bent.

groetjes karin

Joke de Wit zei

Ohh wat is ze mooi Tinie zoveel mooie matrialen gebruikt.Groetjes Joke

jolanda zei

prachtig kaartje met mooi afdrukje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

vervelend dat je de griep hebt gehad Tinie, de griep heeft ons tot nog toe overgeslagen.
je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Prachtige kaart en wat een leuke Tilda.Beterschap verder en nog een fijne zondag groetjes Joke

Riet zei

ohhhh wowww Tinie,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Elly zei

Tja, je kunt soms hopen wat je wilt en dan opeens heeft het je toch te pakken, gelukkig gaat het weer wat beter met je!
Je kaartje is erg mooi geworden, heel erg mooi met de rode accenten!

Groetjes Elly

Mieke zei

Gelukkig ben je weer beter nu! Tja, ik denk dat iedereen het moest ontgelden...
Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt zeg, die stempel is ook echt heel erg mooi!

Lins zei

Hoi Tinie,

ai de griep, daar kan je enorm van uitgeput zijn he. Het is zeker en vast niet aan je creatie te zien want die is schitterend. Echt een knap kaartje!
Sterk maar goed aan.

oh enne nog eens bedankt om mee te doen bij simply magnolia.

Fijne zondag,

Lins x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Fijn dat je weer beter bent.
Je kaart is echt een kunstwerkje.
Groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Wat fijn dat je weer wat bent opgeknapt.
En dan gelijk alweer zo'n schitterende kaart gemaakt! Ik vind het een plaatje!

Liefs,
Wendy

Noriko zei

Tja die griep ik weet er alles van.
Ik heb hem drie keer gehad.
Man en kind bleven gespaard dus mogelijk heb ik die van hun ook gehad, hihi.
Je kaart is weer super.
Wat een pracht combinatie.
Heel mooi van kleur en geweldig met die stampendous!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

JenniferD zei

What a Stunning Card! Love the New Magnolia Sweet Pea and how you have coloured her up!Hop you have a lovely Birthday Hop!

Enny zei

Och Tinie, wat een geluk dat je weer beter bent ! Ja, de griep gaat overal rond hé, het was erg deze winter ! Heel mooie kaart hoor, en weer zo'n schattige Tilda, prachtig ingekleurd ! Groetjes Enny

arjette zei

Wat een leuke stempel zeg, schitterend ingekleurd!!!! Heel mooi kaartje weer!!!

gr. arjette.

Louise zei

Gorgeous!! Your coloring is fabulous , such a gorgeous card. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
hugs Louise

Juanita zei

Helemaal wauw!!!!!
Super met die kleuren.
Liefs Juanita

CreaSjouk zei

Schitterend!
Mooie stempel en supermooi ingekleurd.
Groetjes Sjoukje

Janny zei

Wat is hij leuk zeg, de eerste keer dat hem ingekleurd zie ik vind hem super heel mooi ingekleurd ook zeg, liefs Janny

Janny's Cards Creations zei

Mooie kaart en helder en toch fel rood. Erg mooi, Groetjes Janny

GerJanne zei

Oh Tinie, dit is eer zo'n geweldig kaartje!! Ik hou van rood, ook in kleding, dus deze vind ik echt een toppertje!
Groetjes,
GerJanne

Janny zei

Wat is hij leuk zeg, de eerste keer dat hem ingekleurd zie ik vind hem super heel mooi ingekleurd ook zeg, liefs Janny

Diana zei

Ik vind dit een van de leukste stempels van de nieuwe serie (samen met Tilda Longstocking) Wat heb je er weer een super kaart mee gemaakt, vind hem weer geweldig mooi!!
Liefs Diana.

Patricia zei

Tja Tinie, wij dachten precies zo, maar ook wij zijn ziek geweest. volgens mij ontloopt niemand het deze keer. Fijn dat je er nu weer bent met zo'n prachtkaart!!
Groetjes Patricia

Petra zei

Hoi Tinie,

Fijn dat je weer opgeknapt bent. Ja die griepgolf duurt wel erg lang. Het is hollen of stil staan. Volgens mij wordt het aankomend weekend behoorlijk warm. Je kaart is prachtig. Wat een leuke stempel.

Groetjes,
Petra

Nicole zei

Jij bent echt helemaal gek op dat embossingpoeder van Stampendous......hahahha!! Je kaart ziet er weer schitterend uit zeg!! Prachtig zo in wit, rood, grijstinten. Ik vind deze Tilda ook ontzettend lief!!! Fijn dat je weer opgeknapt bent. Liefs, Nicole

Chantal zei

Prachtig Tinie en fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt!
Groetjes,
Chantal

PatriciaKleijn zei

super mooi kaartje

Hugs
Patricia

Brita zei

What a gorgeous card. Your colouring is fantastic and I love all the details. Thanks so much for sharing your creation with us at Marvelous Magnolia and hope to see you soon.
Hugs, Brita

Christa zei

WAUW !! Prachtig vind ik deze kaart. In mijn favo kleur .... En leuk dat embossingpoeder ; ik heb het ook gekocht op de beurs en ben het nu aan het gebruiken. Creatieve groetjes van Christa.

marja zei

Wauw, wat schitterend zeg! Hele mooie details,helemaal super!!!


Lieve groetjes Marja.

Bep zei

Hoi Tinie,

Hoop dat je al weer een beetje opgeknapt ben want het is vervelend die griep beterschap.
Wat een super kaart heb je weer gemaakt met zulke mooie en leuke details.
En even over je kleinzoon wat is die gegroeid zeg en wat een lekker ventje zal wel om op te "eten" zijn denk ik.

Gr...Bep

Margo zei

Wat een lieverdje is dit zeg ! Heel schattig stempeltje en weer prachitg ingekleurd !
Liefs
Margo