Welkom op mijn blog, leuk dat je even komt kijken. Ik zou het leuk vinden als je mijn volger wordt en een keer een berichtje achterlaat.

zondag 14 april 2013

Magnolia Princess Pea Tilda

Hallo allemaal, vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Magnolia Mania met als opdracht: Wimpel! Ik hoop dat jullie weer gezellig mee doen!!  Het kan zijn dat je kaart in de vorm van een winpel is of zoals ik heb gedaan, vlaggetjes verwerken op je kaart. Ik moet eerlijk bekennen, dat dit pas de tweede keer is dat ik die stans heb gebruikt, maar het is toch ontzettend leuk om er mee te werken.  De stempels zijn van de nieuwe collectie van Magnolia en Princess Pea Tilda zit op haar matras. Zoals jullie kunnen zien ben ik weer heerlijk in de weer geweest met Stampendous, ik vind het effect toch zo gaaf.

Winnaar van de Bow-Easy is geworden Irene! Als je mij zou willen mailen, dan komt die jou kant op!

En het blijft leuk, top 3 plek in het  Kreatiever bastelblog !!

Groetjes Tinie

met dit kaartje doe ik aan de volgende challenges mee:
sweet stampin pastels
crafts and me lint parels
mduc maskeren
KIC lint-blauw-parels







38 opmerkingen:

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Tinie en de vorige is ook zo mooi!!
roetjes Heidy

Unknown zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit. Prachtig gedaan. Leuk hè de poedeltjes van stampendous.
Groetjes Saskia

Karin zei

Wat een leuk kaartje! Gr. Karin

Anoniem zei

Wat een plaatje van een kaart,mooie elementen heb je in je kaart verwerkt.Groetjes Joke

Joke de Wit zei

Ohh wat is ie weer mooi Tinie,zo prachtig gemaakt.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een pracht van een kaart heb je gemaakt.
Groetjes Miranda

Margo zei

Supermooie kaart zeg en wat een dot van een stempeltje !
Liefs
Margo

Ans Gilbert zei

Hoi Tinie.
Wat een superlief kaartje heb je gemaakt..liefs van Ans

Hanny zei

Proficiat, in de top 3, hoe leuk is dat!
Je kaart is weer prachtig, mooie details, erg mooi gemaakt.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.com

gré zei

een heel erg mooi kaartje super lief

groetjes gré

Angela zei

Schitterende kaart Tinie... er mooie blauwe tinten!!!
grt Angela

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Tinie, mooie kleuren heb je gebruikt.
Gefeliciteerd aan Irene.

groetjes karin

Irene zei

Wat een beeldige kaart Tinie en die vlaggetjes zijn echt altijd zo leuk, vaker doen hoor!!!
Sta je al weer in de top 3, geweldig toch en inmiddels is het al een mega-lijst volgens mij!!!
Wat heb ik gewonnen? Kan me er heelmaal niets van herinneren dat er iets te winnen was op je blog..ga je zo direct een mailtje sturen!!!

xx Irene

Corrie zei

wat een prachtig kaartje weer Tinie
er is weer zoveel moois op te zien
Groetjes Corrie

marja zei

Ooooh Tinie wat een prachtig kaartje, schitterend!!

Lieve groetjes Marja.

Marijke zei

Tinie wat een mooi kaartje is dit weer, leuk de vlaggetjes!! En nog gefeliciteerd met je top 3 noteering.

Groetjes,
Marijke

PatriciaKleijn zei

Heel mooi kaartje

Groetjes,
Patricia

Patricia zei

Wat een prachtige kaart Tinie.
Ik vind de vorm ook erg leuk.
Groetjes Patricia

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Tinie.
Echt super lief.

Lieve Tinie

Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
Ik blijf zeker van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
Vragen en belangstellig mag altijd,zie mail adres.

Liefs en groetjes Leny Hempen

Enny zei

Wat een super prachtige kaart en Tinie is weer zo schattig ! Proficiat met je Top 3 notering !Groetjes Enny

lenny zei

Superrrrr mooiiiii gemaakt Tinie
geweldige stempeltjes
gr lenny

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Tinie super
groetjes Janie

R.V.Cards zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt
voor de KIC challenge
bedankt voor het meedoen
groetjes Ria

corryskaart zei

hoi tinie
wat een schatje met deze erg leuke tilda,gewoon een topkaart maar ja dat ben ik van je gewend,hihi
groetjes van corry

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Leuk die vlaggetjes, ze staan heel vrolijk.
groetjes,

Unknown zei

tinie
ze is heel mooi geworden
veel liefs van marcelline

Bep zei

Hoi Tinie,

Het is toch zeker leuk om in de top 3 steeds te belanden, maar ja dat kan ook niet anders met zulke mooie kaarten die je maakt deze is ook weer super.

Gr...Bep

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd weer met je top 3 plekje, super weer voor je. Wat heb je weer een toppertje van een kaartje gemaakt Tinie, hij is weer helemaal super.
Liefs van Anita

arjette zei

Wat een super mooi kaartje weer Tinie!! leuk is dat Stampendous spul hè, geeft zo'n mooi effect!!

gr. arjette.

Sandra zei

Gorgeous creation.
Thanks for joining us at Sweet Stampin'
SandraT x

CreaSjouk zei

Schitterend je kaart!
Bedankt voor het meedoen met de challenge van kic.
Groetjes Sjoukje

Monique zei

Wat een mooie kaart. Leuke kleurencombi. Fijn dat je meedoet aan de KIC-Challenge.

Lieve groetjes, Monique

Unknown zei

Oh So cute, I love your card, the blue is so awesome! Thanks so much for joinging in our Masking Challenge at MDUC this week
Hugs
Karen
xxx

Natali zei

Gorgeous shape card with lovely Tilda image and beautiful blues.
Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Pastels” Challenge and we hope to see you again soon.
Hugs
Natali

sara zei

beautiful card that blue is so pretty thanks so much for joining us at MDUC this week
hugs sara x x x

jandokan zei

Erg mooi!
Mooi hoor!
Bedankt voor het meedoen aan KIC

Groetjes Anja

Sindy1105 zei

Eine traumhaft schöne Karte.
Danke für Deine Teilnahme bei Kreativer Bastelblog.
GLG Sindy

Kimmie zei

Hoi Tinie

Ohw prachtig dat kaartje van jou!
Echt zo leuk om te zien!

Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim